نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 19 فروردين 1397
ساعت 22:20

دلیل تأخیر نسخه‌ی سوئیچ Dragon Quest XI اعلام شد

0 از 5

تهیه‌کننده‌ی Dragon Quest XI درباره‌ی تأخیر نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی می‌گوید

آقای Hokuto Okamoto، تهیه‌کننده نسخه‌ی یازدهم سری محبوب Dragon Quest، طی مراسم PAX East مصاحبه‌ای راجع به نسخه‌ی سوئیچ این بازی انجام داده و درباره‌ی دلیل عرضه‌ی بازی با اختلاف زمانی زیاد با نسخه‌ی PC و PS4 جواب‌هایی ارائه داده است.

به گفته‌ی ایشان، دلیل اصلی این تأخیر موتور آنریل است. Dragon Quest XI روی نسخه‌ی قدیمی این موتور ساخته شده که هنوز از کنسول سوئیچ حمایت نمی‌کرده و ظاهراً انتقال بازی به نسخه‌ی جدید زمان زیادی خواهد برد.

این‌که بازی در حال توسعه برای سوئیچ است صحت دارد. این بازی روی آنریل انجین ساخته شده بود اما برای اجرای بازی روی سوئیچ، نیاز به آپدیت آن داریم. به همین خاطر هنوز فاصله‌ی زیادی تا انتشار بازی روی این کنسول باقی مانده است.

Dragon Quest XI Switch Version

به گفته‌ی ایشان، تیم توسعه دهنده به فکر این بوده که نسخه‌ی PS4 را با تأخیر و همراه نسخه‌ی سوئیچ عرضه کند اما به دلیل نامعلوم بودن وضعیت نسخه‌ی سوئیچ، تصمیم گرفتند تا نسخه‌‌ی PS4 و استیم بازی را باهم عرضه کنند. دلیل این تصمیم، امکان عرضه‌ی بازی در اسرع وقت بود.

البته ما به عرضه‌ی نسخه‌ی PS4 و Switch به طور همزمان نیز فکر می‌کردیم، اما در شرایط فعلی، وضعیت نسخه‌ی سوئیچ واضح نیست. تیم ژاپنی تصمیم داشت تا بازی را هرچه زودتر منتشر و سپس به خارج از کشور، برای طرفداران خارجیمان عرضه کنند و به همین علت با نسخه‌های PC و PS4 پیش رفتند.

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی سوئیچ این بازی هنوز معلوم نیست اما کمپانی Square Enix عرضه‌ی بازی در مغرب زمین را تأیید کرده. نسخه‌های PS4 و3DS عنوان Dragon Quest XI در ژاپن عرضه شده‌اند و نسخه‌ی PS4 و استیم آن نیز در تاریخ سه‌شنبه، 13 شهریوردر مناطق دیگر عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.