نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 ارديبهشت 1397
ساعت 08:00

به زودی تریلر جدیدی از Red Dead Redemption 2 نمایش داده می شود

5 از 5

استودیو راک‌استار، به تازگی خبر از انتظار سومین تریلر بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 را داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راک‌استار گیمز، ناشر بازی Red Dead Redemption 2 به تازگی اعلام کرده که قرار است فردا چهارشنبه، تریلر جدیدی از این بازی اکشن-ماجراجویی، جهان‌باز و در دنیای غرب وحشی به نمایش بگذارد.

این تریلر جدید، سومین تریلری خواهد بود که راک‌استار از این بازی شدیدا موردانتظار به نمایش خواهد گذاشت. پیش از دو تریلر؛ یعنی تریلر معرفی در اکتبر ۲۰۱۶ (مهر ۹۵) و یک تریلر دیگر در سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور ۹۶) از این بازی منتشر شده بود. راک‌استار ابتدا قرار بود طبق اعلام قبلی، بازی را در سال گذشته، یعنی پاییز ۲۰۱۷ عرضه کند که این انتشار درنهایت به تاخیر خورد. در خبر جدید، راک‌استار به عرضه بازی در بهار سال جاری میلادی اشاره داشت. با این حال در فوریه ۲۰۱۸ (بهمن ۹۶)، راک‌استار بار دیگر خبر تاخیر خوردن بازی و صبر کردن بیشتر طرفداران تا ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) را اعلام کرد.

راک‌استار پیش از این و همراه با دومین تریلر بازی، که در گذشته مطلب موشکافی تریلر دوم را در بازی‌مگ مطالعه کردید، اظهار داشته بود که «داستان Red Dead 2 پیرامون یک قانون‌شکن یعنی آرتور مورگان و دار و دسته Van Der Linde است؛ جایی که آن‌ها در قلب دنیای قدیمی غرب وحشی و بزرگ آمریکا، می‌دزدند، می‌جنگند و غارت می‌کنند تا زنده بمانند.»

خبر نمایش سومین تریلر، در حالی از طرف راک‌استار منتشر شده که این شرکت هیچ گونه اطلاعات اضافی در این باره به اشتراک نگذاشته است. در دو تریلر اول، تمرکز کلی بر فضاسازی و فاش کردن کلیات داستانی از طریق سکانس‌های مختلف در مراتع غرب وحشی آمریکا بود؛ صحنه‌هایی که شامل فضاهای آرام، اکشن‌های تیراندازی و غارت و دزدی بودند.

این کاملا محتمل است که در سومین تریلر هم شاهد همین فرمول باشیم، و درباره آرتور، داچ و گروه قانون‌شکن آن‌ها در دوران آشوب‌زده قرن نوزدهم اطلاعات بیشتری دیده شود. احتمال دیگری نیز درباره تریلر سوم وجود دارد، و آن هم به موضوعی مرتبط است که راک‌استار از زمان معرفی بازی درباره آن مانور داده بود، ولی تاکنون اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرده است. راک‌استار در سال ۲۰۱۶، این وعده را داده بود که بازی Red Dead Redemption 2 از یک بخش آنلاین چندنفره کاملا جدید برخوردار خواهد بود، و حالا این احتمال وجود دارد که در تریلر سوم، اطلاعاتی پیرامون حالت چندنفره آنلاین بازی نیز مشخص شود.

طبق این خبر، تریلر سوم فردا ۲ می (۱۲ اردیبهشت) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران منتشر خواهد شد. خود بازی نیز طبق آخرین اطلاعیه در روز ۴ آبان امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. درباره عرضه بازی برای PC، پیش‌تر در بازی‌مگ خواندید که احتمال انتشار روی پلتفرم PC نیز وجود دارد، ولی راک‌استار هنوز این موضوع را به شکل رسمی تایید نکرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.