نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1397
ساعت 08:00

تاریخ تست شبکه بازی Dark Souls Remastered مشخص شد

5 از 5

باندای نامکو، اخیرا تاریخ شروع Network Test بازی Dark Souls Remastered را برای کسانی که قبل از عرضه رسمی مایل به تجربه بازی هستند اعلام کرده است.

بازی Dark Souls Remastered قرار است در ادامه همین ماه میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با این حال برخی از بازیکنان، این شانس را دارند که بازی را جلوتر از موعد عرضه تجربه کنند. به تازگی شرکت باندای نامکو، تاریخ شروع برنامه تست شبکه این بازی را اعلام کرده که قرار است، آخر هفته آینده و تنها در دو پلتفرم PS4 و Xbox one اجرا شود.

network test بازی قرار است در دو روز، یعنی ۱۱ تا ۱۲ می (۲۱ تا ۲۲ اردیبهشت) شروع شود. در هر یک از این دو روز، تست شبکه در حدود ۶ ساعت از ۶ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا (۵:۳۰ صبح به وقت ایران) شروع و در ۱۱:۵۹ دقیقه شب به وقت شرق آمریکا (۱۱:۲۹ صبح به وقت ایران) خاتمه پیدا می‌کند. همچنین درباره جزئیات این تست شبکه، به مواردی نظیر انجام بازی در محوطه Undead Parish و همچنین اجازه داشتن بازیکنان برای فراخوانی دوستان یا حمله به بازی سایر بازیکنان اشاره شده است.

برای شرکت در این تست، بازیکنان باید دیتای مجزایی را تا قبل از ۹ می (۱۹ اردیبهشت) از فروشگاه‌های پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس دریافت کنند؛ دارندگان پلی‌استیشن ۴ از این صفحه، و دارندگان ایکس‌باکس وان نیز از این صفحه می‌توانند دیتای مورد نیاز برای تجربه Network Test بازی را تهیه کنند. نکته مهم در انجام این تست شبکه این است که دارندگان ایکس‌باکس وان برای تجربه بازی، حتما بایستی اشتراک فعال Xbox Live Gold داشته باشند؛ درحالی که همه بازیکنان پلی‌استیشن ۴ قادر به مشارکت در تست شبکه بازی خواهند بود.

همچنین باندای نامکو برنامه‌ای برای اجرای یک Network Test از این بازی برای پلتفرم نینتندو سوییچ نیز خواهد داشت؛ با این حال و با توجه به تاخیر خوردن عرضه این بازی روی پلتفرم سوییچ، هنوز مشخص نیست که تاریخ دقیق تست شبکه بازی برای این پلتفرم در چه تاریخی برگزار می‌شود.

بازی Dark Souls Remastered قرار است در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC عرضه شود؛ که می‌توانید تفاوت‌های ریمستر Dark Souls با نسخه‌ی اصلی آن را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید. طبق اعلام اولیه، نسخه مخصوص نینتندو سوییچ بازی نیز ابتدا قرار بود همزمان با سایر پلتفرم‌ها عرضه شود که مدتی قبل، باندای نامکو خبر از تاخیر خوردن عرضه بازی روی پلتفرم سوییچ تا تابستان امسال داد. این بازی روی همه پلتفرم‌ها با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود که البته بازیکنان استیم که پیش از این بازی Dark Souls: Prepare to Die Edition را خریداری کردند، می‌توانند نسخه ریمستر شده بازی دارک سولز را با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کنند. در این مورد ذکر این نکته نیز ضروری است که استیم، از تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) تخفیف از طریق خرید The Prepare to Die Edition را حذف می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.