نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1397
ساعت 09:00

ترای آرک تعدادی از Perk های حالت چندنفره Black Ops 4 را نمایش داد

5 از 5

Treyarch سازنده بازی مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 4 اخیرا تصاویری از Perk های بازی به اشتراک گذاشته است.

گرچه طبق اعلام قبلی، رونمایی کامل و رسمی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است در روز ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) صورت بگیرد، ولی ترای‌آرک سازنده این بازی، قرار نیست تا آن زمان سکوت کند. این استودیو مدتی است که خصوصا از طریق صفحه رسمی توییتر خود، اقدام به رونمایی و تبلیغ برخی بخش‌های بازی می‌کند تا فضا را در آستانه معرفی رسمی بازی، گرم نگه دارد. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آن‌ها به تازگی اشاراتی به برگشتن سیستم سفارشی‌سازی Pick 10 در بلک آپس ۴ داشتند؛ و حالا ترای آرک در یکی از جدیدترین پست‌های خودش، تصویر تعدادی از Perk های اختصاصی بخش چند نفره بازی را نشان داده است.

در این تصویر جدید، ترای‌آرک متنی نیز به این مضمون فرستاده است که: «نگران نباشید، ما برخی را می‌شناسیم ... که Perk های خودشان را دارند ...» در این تصویر چهار Perk نمایش داده شده که به احتمالا بسیار زیاد در بازی Call of Duty: Black Ops 4 وجود خواهد داشت. گرچه در مورد ویژگی Perk ها توضیحی داده نشده است، اما می‌توان حدس‌هایی را در این باره مطرح کرد. شما در ادامه می‌توانید متن پست و تصویر را مشاهده کنید.

نگران نباشید، ما برخی را می‌شناسیم ... که Perk های خودشان را دارند ...

Call of Duty: Black Ops 4 Teases Multiplayer Perks

به نظر می‌رسد در عکس اول که سربازی از نردبان بالا می‌رود، این در واقع یک Perk از نوع Dexterity باشد. کسانی که این Perk را به دست آورده‌اند، می‌توانند غیر از برخی قابلیت‌های جانبی با سرعت بیشتری از نردبان‌ها بالا بروند. تصویر دوم که اسلحه‌ای در حال ری‌لود نمایش داده شده نیز می‌تواند Perk از نوع Fast Hands باشد. این Perk طبعا می‌تواند به دارنده خود قابلیت ری‌لود خشاب سریع‌تری را بدهد. سومین پرک یک کفتار است که می‌تواند مدل بلک آپس ۴ برای Perk نوع Scavenger باشد. دارندگان این پرک، همواره مقادیر بیشتری آیتم از اجساد روی زمین بازیابی می‌کنند. در نهایت آخرین تصویر نیز سرباز در حال دویدن را نشان می‌دهد که می‌تواند به Perk از نوع Extreme Conditioning اشاره کند؛ دارندگان این پرک، در بازه زمانی بیشتری می‌توانند بدوند. البته این مورد آخر می‌تواند مشابه پرک از نوع Dead Silence نیز باشد که باعث می‌شد سرباز در حین قدم زدن صدایی ایجاد نکند.

لازم به ذکر است که گمانه‌زنی‌ها، تنها در حد حدس است و می‌توانند به کلی متفاوت باشند؛ یا ترای آرک، این Perk ها را به صورت کاملا جدید و مخصوص بازی بلک آپس ۴ طراحی کرده باشد. به هر ترتیب، طرفداران حتما باید تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت و رونمایی رسمی بازی منتظر بمانند. غیر از مورد Perk ها، گزارش‌ها و شایعات دیگری نیز حول بخش چندنفره بازی وجود داشته که برای تایید یا رد آن‌ها، باید تا تاریخ رونمایی رسمی منتظر بود. مشابهت بخش چندنفره بازی به Overwatch، وجود ماد بتل رویال در بازی و بازگشت سیستم سفارشی‌سازی Pick 10 از جمله گزارش‌هایی از این دست بودند که در بازی‌مگ مطالعه کردید.

بازی «کال آو دیوتی: بلک آپس 4» قرار است به شکل رسمی در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 38
    تشکر: 31
    تشکرشده: 29
    کنسول‌های بازی:

    سلام دوست عزیزم
    تا زمان رونمایی رسمی باید صبر کرد؛ در مورد داستان ما حتی شایعاتی داریم که این بازی اصلا کمپین داستانی تک نفره نداره.
    تریلر رد دد 2 امروز قرار هست نمایش پیدا کنه. البته ساعت های پخش بین آمریکا و ایران متفاوته.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 38
    تشکر: 19
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:

    اقای رفیع بلک اوپز ۴ قراره در زمان اینده اتفاق بیفته ؟
    یک سوال بی ربط ، قرار بود امروز تریلر جدید red dead 2 بیاد هنوز نیامده ؟ شما به همون زمانی که بیاد قرارش میدین ؟
    یک موردی هم در باره ی عکس این مطلب . داخل موبایل عکس هیلی کشیده نمایش داده میشه. اگر میشه اندازش رو درست کنید و یجوری باشه که با کلیک روی عکس بزرگ بشه. ببخشید اگر در مورد چیزی حرف زدم که ربطی به من نداره grin

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Sirvana
    اقای رفیع بلک اوپز ۴ قراره در زمان اینده اتفاق بیفته ؟ یک سوال بی ربط ، قرار بود امروز تریلر جدید red dead 2 بیاد هنوز نیامده ؟ شما به همون زمانی که بیاد قرارش میدین ؟ یک موردی هم در باره ی عکس این مطلب . داخل موبایل عکس هیلی کشیده نمایش داده میشه. اگر میشه اندازش رو درست کنید و یجوری باشه که با کلیک روی عکس بزرگ بشه. ببخشید اگر در مورد چیزی حرف زدم که ربطی به من نداره grin

    بخش اول رو همکارم خدمتتون پاسخ دادن . در رابطه با مشکل نمایش تصویر در موبایل هم ویرایش شد. ممنون از اطلاع رسانیتون

    ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.