نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 ارديبهشت 1397
ساعت 09:30

راک استار تصاویر جدیدی از Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشته است

0 از 5

شرکت راک‌استار به تازگی تصاویری از بازی رد دد 2 را به اشتراک گذاشته که جزئیات زیادی از ارتقاهای گرافیکی بازی را نشان می‌دهد.

در این هفته راک‌استار گیمز استودیو سازنده بازی Red Dead Redemption 2، تریلر جدیدی از این بازی را همراه با توضیحاتی دیگر منتشر کرد. این تریلر حاوی نکات ریز و درشتی همچون دیده شدن شخصیت‌های دار و دسته Van der Linde، جان مارستون و البته سکانس‌هایی با تم اکشن بود.

با این حال یکی دیگر از موارد قابل بحث که بسیار نیز چشمگیر بود، گرافیک و نوآوری‌های فنی بود که در تریلر خودنمایی می‌کرد. شرکت راک‌استار گیمز، گرچه همواره نیز به ارتقا بخشیدن استانداردهای بازی‌های جهان‌باز شهرت داشته است؛ با این حال با توجه به نمایشی که بازی در تریلر داشت، می‌توان گفت که این شرکت یک قدم بسیار بلند در این حیطه برداشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این استودیو برای نمایش هر چه گویاتر ارتقاهای گرافیکی، به تازگی تصاویر جدیدی از Red Dead Redemption 2 را به اشتراک گذاشته که واقعا حیرت‌انگیز به نظر می‌رسند. از بعد فنی، بازی در استفاده از منابع نور محیطی بسیار عالی عمل کرده و باعث پرداخت سایه‌هایی بسیار دقیق و جزئی شده است.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده، ترکیب خوبی از سکانس‌های اکشن‌دار و همچنین سکانس‌های آرام از آرتور مورگان در کنار شخصیت‌های دیگر است. براساس پیش‌نمایش‌ها از بازی، این مشخص است که گروه تبه‌کار Van der Linde نقش پررنگی در گیم‌پلی رد دد 2 دارد و بازیکن می‌تواند نحوه تعامل با هر عضو این گروه را مشخص، و آن‌ها را با آیتم‌هایی مثل غذا خوشحال کند. شما در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

همچنین با توجه به جزئیات منتشر شده از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی، این طور به نظر می‌رسد که Red Dead Redemption 2، به بازیکن اختیار عمل و انخاب‌های زیادی را برای دنبال کردن مراحل می‌دهد؛ البته این انتخاب‌ها و نحوه بازی، در تعامل سایر شخصیت‌های گروه با مورگان، که در مراحل حضور دارند نیز تاثیرگذار است. برای مثال بازیکن برای تهیه غذا، می‌تواند شکار کرده و غذای تهیه شده را یا برای گروه بیاورد، و یا اقدام به فروش غذا و تهیه پول کند. این موارد، در تعامل‌ها سایر شخصیت‌ها با آرتور تاثیر گذار هستند.

در بین تصاویر جدیدی که منتشر شده، یکی از جالب توجه‌ترین‌ها احتمالا تصویری است که به جان مارستون جوان مربوط است. از همان زمان معرفی Red Dead Redemption 2، گمانه‌زنی‌ها و نظریه‌پردازی‌های زیادی وجود داشت که به حضور قهرمان اصلی بازی اول اشاره می‌کرد. با این حال وقتی دوره زمانی و فضای کلی بازی مشخص شد، تردیدهایی در این زمینه پیش آمد. به هر شکل در تریلر سوم، راک‌استار جان مارستون جوان را با آن خراش‌های روی صورت معروفش نمایش داد. در این سکانس‌ها، مارستون را با خراش‌هایی می‌بینیم که به نظر خیلی تازه هستند و حالادر این تصویر جدید، این موضوع خیلی جزئی‌تر نیز قابل مشاهده است.

راک‌استار در آستانه رویداد E3 2018، تریلر جدید، جزئیاتی بیشتر از گیم‌پلی و تصاویر جدیدی از بازی را به اشتراک گذاشته و بیش از هر زمان دیگر، طرفداران این سری را به Red Dead Redemption 2 امیدوار کرده است.

طبق آخرین گزارش، Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر  (۴ آبان) برای دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. درباره عرضه بازی برای PC، پیش‌تر در بازی‌مگ خواندید که گرچه احتمال انتشار روی پلتفرم PC نیز وجود دارد، ولی راک‌استار هنوز این موضوع را به شکل رسمی تایید نکرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.