نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1397
ساعت 10:49

Square Enix در مراسم E3 امسال کنفرانس خود را خواهد داشت

0 از 5

کمپانی اسکوئر انیکس برای اولین بار در مراسم E3 کنفرانس خود را خواهد داشت

این کمپانی هرساله عناوین جذابی را در این مراسم معرفی می‌کند اما تا به حال کنفرانس مخصوص خود را برگزار نکرده است. بازی‌های این کمپانی اکثراً طی نشست‌های مطبوعاتی سونی، مایکروسافت و نینتندو معرفی می‌شوند اما این متخصصان نقش‌آفرینی این بار تصمیم گرفته‌اند تا کنفرانس خود را برگزار کنند. آن‌ها طی توییتی اعلام کردند:

این تاریخ را ذخیره کنید!

نمایش Square Enix در تاریخ دوشنبه 11 ژوئن (21 خرداد) ساعت 10 صبح در منطقه‌ی زمانی PDT، یک ظهر PST و شش بعد از ظهر BST. به ما در یک نمایش ویدیویی ملحق شوید تا به آینده‌ی هیجان‌انگیز اسکوئر انیکس پی‌ببرید!

این نمایش همزمان با نمایش کمپانی Ubisoft خواهد بود و با اینکه طول آن مشخص نشده، احتمالاً این شرکت چیزهای زیادی برای نمایش داشته باشد.

این ناشر وعده‌ی نمایش مفصلی از Shadow of the Tomb Raider را داده و احتمال معرفی پروژه‌ی Avengers استودیوی Crystal Dynamics نیز وجود دارد. شعبه‌ی ژاپنی نیز احتمالاً با اطلاعات بیشتر از تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی غربی Dragon Quest XI، محتوای قابل دانلود جدید Final Fantasy XV و تریلر جدیدی از Kingdom Hearts III دست‌پر حاضر شود. آیا از بازسازی Final Fantasy VII نیز خبری خواهد شد؟ شاید نمایشی کوتاه، مقداری گیم‌پلی نیز بسیار خوش‌آیند می‌تواند باشد.

تعدادی سورپرایز و عنوان ناشناخته‌ی آن‌ها برای نینتندو سوئیچ را نیز به این جمع اضافه کنید، نمایش این شرکت بسیار جذاب و پر و پیمان به نظر می‌رسد. E3 امسال از 22 تا 24 خرداد در جریان خواهد بود. ناشر‌های بزرگ نیز شنبه 19 خرداد برنامه خواهند داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.