نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 16 مهر 1393
ساعت 18:04

به تاخیر افتادن نسخه ی PS Plus بازی Drive Club به خاطر مشکلات سرور های بازی

0 از 5

کاربران سیستم Playstation Plus که منتظر بودند نسخه ی مربوط به خود از بازی درایو کلاب را در آخر این هفته دانلود نمایند باید زمان بیشتری صبر کنند . مطمئنا همه ی شما دوستداران این بازی از تاخیر های بوجود آمده در عرضه ی آن مطلع هستید . در ابتدا قرار بود بازی به عنوان یک نسخه ی رایگان در زمان لانچ کنسول PS4 در اختیار کاربران قرار بگیرد که این امر محقق نشد و تاخیر های پی در پی باعث شد تا در نهایت بازی در زمان عرضه امتیازات مناسبی از منتقدین دریافت نکند و در رده ی بازی های متوسط قرار بگیرد .

قرار بود نسخه ی دیجیتالی از بازی در اختیار کاربران Plus قرار داده شود اما به خاطر فشار زیاد به سرور های بازی این امر به تاخیر افتاده است . در این رابطه اعلامیه ای از جانب استودیوی سازنده ی بازی Evolution Studios  در شبکه ی مجازی منتشر شده است که در پائین خلاصه ی آن را برایتان قرار میدهیم :
" ما میدانیم که کاربران پلاس منتظر بودند تا در این آخر هفته نسخه ی دیجیتال درایو کلاب را که مخصوص آنها بود دریافت و این عنوان را تجربه کنند اما به خاطر فشار زیادی که بر سرور های ما اعمال شده است متاسفانه این تجربه مقداری به تاخیر خواهد افتاد . در حال حاضر به دلیل حجم زیاد درخواست هائی که به سرور ارسال میشود کاربران با lشکل اتصال به سرور بازی مواجه هستند . ما در استودیو تمام تلاشمان را به صورت شبانه روزی انجام میدهیم تا با آپدیت های روزانه ی بازی این مشکل را به حداقل رسانده و در نهایت به طور کامل حل کنیم . کسانی که نسخه ی دیجیتال بازی را به صورت پیش خرید دریافت کرده اند قادرند از بخش تک نفره ی بازی استفاده کنند ، بازی را پیش ببرند و چلنج های بازی را انجام داده و اتومبیل های بیشتری را باز کند . زمانی که مشکل سرور ها برطرف شد ، قادر خواهند بود با دوستانشان بازی کنند . در حال حاضر سعی کنید از خودتان رکوردهای خوبی بر جا بگذارید تا بعد از برطرف شدن مشکل سرور ها برای دوستانتان چالش ایجاد کرده باشید . بازی به گونه ای طراحی شده که همواره در حال ارسال درخواست برای اتصال به سرور های آنلاین است . زمانی که این اتصال انجام شود دیگر مشکلی نخواهید داشت اما اتصال اولیه است که زمان بر بوده و مشکل ساز شده است . بدانید که ما همراه شما هستیم و تمام سعی گروه ما برای برطرف کردن این مشکلات است . "

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    بالاخره با تلاش زیاد دست اندر کاران در استودیوی سازنده و ارتقای سرور های بازی ، تعداد زیادی از کاربران از این پس فادر خواهند بود به سرور های آنلاین بازی کانکت بشن . البته روند بهبود و ارتقای سرور ها هنوز ادامه دارد :vic:

    ‏Alpha از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.