نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 ارديبهشت 1397
ساعت 10:00

یک تصویر لیک شده از طراحی کنترلر جدید برای Xbox خبر می دهد

5 از 5

به نظر مایکروسافت کنترلر جدیدی برای Xbox طراحی کرده است.

در جدیدترین اخبار تکنولوژی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که بر اساس برخی گزارش‌ها، مایکروسافت درحال کار روی یک نوع کنترلر جدید برای Xbox است. این کنترلر همان‌طور که از تصویر مشخص است، از دو دکمه بیش از حد بزرگ A و B، یک d-pad یا دکمه‌های جهتی، و سایر دکمه‌های همیشگی ایکس‌باکس تشکیل شده است. بنا به گزارش Windows Central، کنترلر جدید ایکس باکس با هدف دسترسی‌پذیری بیشتر طراحی شده و احتمالا، یکی از آیتم‌های در معرض معرفی در کنفرانس E3 2018 مایکروسافت خواهد بود. تصویر لیک شده نیز اولین بار در حساب توئیتری WalkingCatWalkingCat منتشر شده است.

در این تصویر لیک شده، این طور به نظر می رسد که دو دکمه بزرگ A و B به شکلی قابل برنامه‌ریزی باشند. همچنین سه چراغ LED نیز در آن دیده می‌شود، که مشابه آنچه از کنترلر الیت و نسل جدید ایکس‌باکس فاش شده خواهند بود. همچنین در بالای کنترلر تعدادی درگاه ورودی وجود دارد، که احتمالا برای اتصال به سایر دستگاه‌ها و به کار بردن کنترلر در آن‌ها کاربرد دارد. همچنین براساس این گزارش، کنترلر جدید با اسم رمز Project Z شناخته می‌شود، و به نظر دارای درگاه USB و جک هدفون نیز هست. درگاه USB احتمالا به کاربران در برنامه‌ریزی کنترلر، برای استفاده در بازی‌ها و اپ‌های ایکس‌باکس وان کمک می‌کند.

کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 قرار است یک روز زودتر از مراسم رسمی E3، یعنی در روز یکشنبه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران شروع شود. باید منتظر ماند و دید که آیا این کمپانی در E3 امسال، از کنترلر یا هر سخت‌افزار جدید دیگری رونمایی خواهد کرد یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.