نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 31 ارديبهشت 1397
ساعت 10:00

بازی Vampyr سرانجام گلد شد

4 از 5

استودیو Dontnod سرانجام پروسه ساخت بازی مورد انتظار Vampyr را به پایان رساند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازیکنانی که مشتاقانه منتظر فرا رسیدن روز عرضه بازی داستان‌محور و نقش‌آفرینی Vampyr بودند، باید خوشحال باشند که امروز اعلام شد که این بازی، چند هفته مانده تا زمان عرضه سرانجام «گلد» شده است. در حالی که بازی قرار است در روز ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) عرضه شود، این اطلاعیه از طریق حساب رسمی بازی در توئیتر منتشر شده، که شامل تصویری از کاور جلد بازی در پلتفرم‌های مختلف نیز هست:

Vampyr گلد شد!

توقف بعدی در ۵ ژوئن

vampyr covers

برای خوانندگانی که اطلاعی پیرامون مفهوم «گلد شدن» ندارند، این اصطلاح از یک قاعده کلی‌تر به نام «گلد مستر» ریشه می‌گیرد که در یک پروسه تولید نرم‌افزار، به زمانی اطلاق می‌شود که محصول آماده برای عرضه شدن به دست مشتری است. به هر شکل خبر آماده بودن قطعی بازی برای عرضه، برای طرفداران بسیار مهم بود. این خبر خصوصا زمانی لذت‌بخش‌تر است که طرفداران مشتاق بازی، یک بار در گذشته خبر تاخیر خوردن بازی را شنیده بودند.

در حساب رسمی توئیتری بازی، یک پست دیگر نیز ارسال شده بود که در آن به مبارزه بازیکن با یک Ekon اشاره می‌شد. Ekon ها درواقع بر اساس مدل کلاسیک خون‌آشام‌هایی مثل دراکولا طراحی شده‌اند. شما در ادامه، متن این توئیت را نیز مشاهده می‌کنید:

یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌های Ekon ها سرعت غیر قابل وصف‌شان است.

درحالی که قادر هستند به شکلی مرگبار عمل کرده و حرکت کنند، Ekon ها در واکنش و عکس‌العمل نیز از هر جنبنده زنده شناخته شده دیگر هم سریع‌تر هستند.

بازی Vampyr جدیدترین بازی استودیو فرانسوی Dontnod است که در گذشته، آن‌ها را بازی‌های موفقی مثل Remember Me و Life Is Strange می‌شناختیم. این بازی همان طور که اشاره شد، قرار است در روز ۵ ژوئن امسال (۱۵ خرداد) توسط Focus Home برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.