نویسنده: مهدی افتخاری پنج شنبه، 03 خرداد 1397
ساعت 17:44

گیم پلی عنوان Death Stranding به همکاری بازیکنان احتیاج دارد

5 از 5

Mads Mikkelsen می‌گوید، Death Stranding نیاز به همکاری بین بازیکنان را دارد.

زمان زیادی تا E3 2018 باقی نمانده و به احتمال زیاد، در این جشنواره اطلاعات بیشتری از بازی جدید Hideo Kojima دستگیرمان خواهد شد. هنوز چیز زیادی درباره این عنوان مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که گیم پلی آن به همکاری بازیکنان احتیاج دارد.

در مصاحبه Mads Mikkelsen با GamesRadar، جزئیات دیگری از Death Stranding فاش شد. این بازیگر می‌گوید که لازمه گیم پلی، همکاری بین بازیکنان است و همچنین اینکه این بازی متفاوت با هر چیزی است که او تا به حال دیده.

اینطور که من متوجه شدم، یکی از لزومات گیم پلی، همکاری بین بازیکنان در نقاط مختلف جهان است که این واقعا فوق العاده به نظر می‌رسد. با توجه به چیزهایی که تا به حال از بازی دستگیر من شده، می‌توانم به شما بگویم که متفاوت با هر کاری است که تا به حال دیده‌ام.

Mads Mikkelsen همچنین درباره پروسه موشن کپچر و داستان بازی صحبت کرد.

Mo-Cap(موشن کپچر) خوب کار شده و واقعی به نظر می‌رسد، چیز گنگی درباره آن وجود ندارد. اما داستان زیادی دقیق و با جزئیات است! کوجیما بارها و بارها آن را برای من توضیح می‌دهد و هر دفعه فکر می‌کنم که داستان را فهمیده‌ام، اما بعد متوجه می‌شوم که چیزی نفهمیده‌ام! بسیار پیچیده، دیوانه کننده و زیبا است.

گفته‌های این بازیگر درباره بازی Death Stranding جالب هستند. با توجه به اینکه کوجیما مکانیزم‌های خاصی را در گیم پلی عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پیاده سازی کرد، جالب است که ببینیم چطور در بازی بعدی خود این مکانیزم‌ها را تکامل خواهد داد.

هنوز تاریخ انتشار Death Stranding برای کنسول PS4 مشخص نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.