نویسنده: محمدرضا حیدری چهارشنبه، 16 خرداد 1397
ساعت 10:19

Overwatch اجتماعی‌تر می‌شود

1.5 از 5

 

Blizzard به‌ تازگی اعلام کرده است که ویژگی‌های اجتماعی جدیدی برای ایجاد ارتباطات بیشتر بین کاربران به Overwatch خواهند آمد.

این ویژگی‌ها شامل یک سیستم نظارتی به نام Endorsments و سیستم دیگری برای پیدا کردن گروه می‌شوند که می‌توانند به بازیکنان Overwatch برای یافتن هم‌تیمی‌های مناسب کمک کنند. در آخرین به‌روزرسانی منتشرشده از سوی توسعه‌دهنده‌ی Overwatch، سیستم Endrosments به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که بتوانند رفتار دیگر بازیکنان در تیم خود و تیم حریف را ارزیابی کنند.

در این سیستم سه دسته‌ی رفتاری وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در یکی از این سه دسته با رسیدن به سطوح عالی، خود را برجسته کنند: Sportsmanship (جوانمردی)، Shot Caller (سرکردگی) و Good Teammate (همکاری تیمی). کسانی که در این موارد بتوانند سطح بالایی از حمایت را به دست بیاورند، به‌طور دوره‌ای جوایزی را دریافت خواهند کرد؛ اما کارگردان بازی Jeff Kaplan درباره‌ی ماهیت این پاداش‌ها چیزی بیان نکرده است.

ویژگی دوم یعنی جستجو کردن برای گروه، به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که با توجه به شرایط خاص خود، در کنار بازیکنانی با شرایط مشابه قرار بگیرند. شما همچنین می‌توانید نقش‌هایی که در گروه خود به آن‌ها نیاز ندارید را محدود کرده و به هم‌تیمی‌های خود فقط اجازه‌ی بازی کردن در نقش‌های تعیین‌شده را بدهید. همچنین می‌توانید گزینه‌های مختلفی را مانند اجباری کردن چت صوتی در تیم خود تنظیم کنید. نکته‌ی مهم این است که ویژگی پیدا کردن گروه، به‌عنوان یک سیستم مچ میکینگ یا جستجو برای خصوصیات مشابه عمل نمی‌کند، بلکه این سیستم برای ساخت یک گروه یا نمایش لیست گروه‌هایی که افرادی با شرایط شما می‌توانند عضو آن‌ها شوند به بازی اضافه‌شده است.

Overwatch heroes

قابلیت دیگری که قرار است در آپدیت‌های بعدی به Overwatch اضافه شود، قابلیت تنظیم نمایش پروفایل در سه حالت شخصی، تنها قابل‌مشاهده برای دوستان و درنهایت عمومی است. در حال حاضر بلیزارد خبری درباره‌ی زمان اضافه شدن این قابلیت به بازی منتشر نکرده است اما این قابلیت به‌صورت آزمایشی در PTR قرارگرفته است.

از دیگر ویژگی‌های جالبی که قرار است به بازی اضافه شود می‌توان به شیوه‌ی دسته‌بندی جدید قهرمانان بازی است. هیروهای بازی که در دسته‌های دفاعی و تهاجمی قرار می‌گرفتند، از حالا به بعد در زیر دسته‌ی «Damage» قرار خواهند گرفت. این کار باهدف ساده‌تر کردن بازی و آسان‌تر کردن جستجو برای گروه است.

در این آپدیت ، Kaplan به تعدادی تغییر که در نقشه‌ی Horizon Lunar Colony ایجادشده‌اند اشاره کرد. اطلاعات کامل از تغییرات در آینده منتشر خواهند شد اما یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که کارگردان بازی اورواچ به آن اشاره کرد این است که حمله به بازیکنان تیم حریف از منطقه‌ی امن نقطه‌ی B نقشه پس‌ازاین غیرممکن خواهد بود.

پچ بعدی نیز تغییراتی را برای شخصیت Symmetra در بر خواهد داشت. اضافه کردن او به دسته‌بندی Damage و افزودن چند قابلیت جدید به این شخصیت ازجمله قابلیت «Ultimate» که یک سپر عظیم را در سرتاسر نقشه می‌گستراند ازجمله‌ی این تغییرات خواهند بود. البته این قابلیت‌ها در حال حاضر در PTR قابل تجربه هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.