نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 19 خرداد 1397
ساعت 00:00

عنوان جدیدی از شرکت Dontnod با نام Twin Mirror معرفی شد

0 از 5

سونی عنوان دیگری از شرکت سازنده Life Is Strange و Vampyr را معرفی کرد.

ساعاتی پیش سونی بازی انحصاری جدید خود را به نمایش گذاشت، Twin Mirror. این عنوان توسط شرکت Dontnod در حال ساخت است و ناشر آن شرکت Bandai Namco خواهد بود. Twin Mirror، یک عنوان سینگل پلیر ماجراجویی مانند Vampyr است و اینطور که پیداست در سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

در تریلر، شخصیت اصلی بازی، سم را مشاهده می‌کنیم که بعد از بازگشتش به ویرجینیای غربی و بیدار شدن از خواب، پیراهن خونین خود را می‌بیند و چیزی از گذشته به یاد نمی‌آورد. سپس، او برای به دست آوردن حافظه‌اش با دشمنانی روح مانند در حال مبارزه است و محیط‌های غیر طبیعی را جستجو می‌کند. با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد که در بازی عناصر Supernatural یا فرا طبیعی هم وجود داشته باشند. همچنین می‌توان گفت که از لحاظ گرافیکی، این عنوان بیشتر شبیه به Vampyr است و افکت‌های تصویری که در Life Is Strange دیدیم، کمتر در آن استفاده شده.

در بلاگ رسمی PlayStation، سایرس وسون، متخصص روابط عمومی Bandai Namco در پستی نوشته است:

Twin Mirror، یک عنوان داستان محور ماجراجویی است که توسط مسیری که بازیکنان ایجاد می‌کنند به پایان می‌رسد. شما باید با جستجوی شهرستانی که خانه شخصیت اصلی است و انتخاب‌های مهم، آینده سم را تعیین کنید. Twin Mirror، یک ماجرای هیجان انگیز است که در آن با خاطرات، انتخاب‌ها و روابط شما با بقیه شخصیت‌ها، سرنوشت پیچیده سم مشخص می‌شود. او برای کاوش کردن در این دنیا که مرز بین حقیقت و نیرنگ در آن مشخص نیست، به کمک شما احتیاج دارد.

همانطور که گفته شد، Twin Mirror یک عنوان انحصاری PS4 است. بنابراین احتمال می‌رود که در کنفرانس سونی حضور داشته باشد و جزئیات بیشتری از آن به دست ما برسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.