نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 26 خرداد 1397
ساعت 15:39

تا به حال 17 میلیون نسخه از عنوان The Last of Us به فروش رفته است

0 از 5

به گفته ناتی داگ، تا به امروز 17 میلیون نسخه از عنوان The Last of Us به فروش رسیده است.

زمان زیادی از E3 و به نمایش گذاشتن تریلر جدید Last of Us Part 2 در کنفرانس سونی نگذشته که شرکت ناتی داگ، با یک پست در توئیتر، فروش بالای بازی خود را اعلام کرده است. اولین نسخه در این سری نه تنها یکی از بهترین بازی‌های نسل هفتم، بلکه به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته می‌شود.

تا قبل از عرضه The Last of Us شرکت ناتی داگ، بخاطر فرنچایز Uncharted ستایش می‌شد، اما زمانی که جوئل و الی را به دنیا معرفی کردند به بالاترین درجه در صنعت بازی سازی رسیدند. در ساخت بازی‌های داستان محور سینگل پلیر، هیچ سازنده‌ای به خوبی ناتی داگ کار نمی‌کند. مسلما The Last of Us یک موفقیت خارق العاده برای سونی و ناتی داگ به حساب می‌رود و جای تعجب نیست اگر این عنوان تا به حال فروش بسیار زیادی کرده باشد.

امروز پنجمین سالگرد بازی The Last of Us است. بیش از 17 میلیون نفر از شما این عنوان را تجربه کرده و عشق و حمایت شما از داستان و شخصیت‌های بازی برای ما فوق العاده بوده است. بی‌صبرانه منتظریم تا با Last of Us Part 2 هم این عشق و حمایت را ادامه دهیم.

همانطور که در پست بالا خواندید، عنوان Last of Us روی کنسول‌های PS3 و PS4، بیش از 17 میلیون نسخه فروش داشته و با وجود اینکه بازی بخش مولتی پلیر را هم داراست، این مولتی پلیر جذابیت اصلی بازی نیست. خیر، 17 میلیون نفر بخاطر مولتی پلیر این عنوان را تجربه نکرده‌اند. 17 میلیون، این فروشی است که شاید هیچ بازی سینگل پلیر دیگری به آن دست نیابد.

The Last of Us در حال حاضر برای PS4 و PS3 عرضه شده و اگر تا به حال این عنوان را بازی نکرده‌اید، الان بهترین فرصت برای تجربه آن است، مخصوصا اگر منتظر نسخه دوم از این سری هستید.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1397
    نظرها: 97
    تشکر: 62
    تشکرشده: 84
    کنسول‌های بازی:

    این بازی یکی از بهترین بازی های انحصاری هستش(البته بعد از هورایزن و انچارتد)
    :vamp::vamp::vamp:

    ‏Projacker از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: EliyaKinggames1925_9
    این بازی یکی از بهترین بازی های انحصاری هستش(البته بعد از هورایزن و انچارتد) :vamp::vamp::vamp:

    من به شخصه Last رو بیشتر از Uncharted دوست دارم، چون کارگردانیش بهتره و بیشتر به آدم حس میده. Horizon هم که واقعا عالی بود. کلا بازی‌ها انحصاری PS4 خوبن چون سونی رو بازی‌هاش کار میکنه، فقط برای پول در آوردن چیزی درست نمیکنه.

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
    ‏EliyaKinggames1925_9 از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.