نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 26 خرداد 1397
ساعت 20:55

نقشه جهان‌باز Spider-Man فاش شد

4 از 5

به تازگی کاربری در Reddit، اولین نماها از نقشه جهان‌باز نیویورک در بازی Spider-Man را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در در بازی‌مگ؛ پس از نمایش‌های خیره‌کننده بازی Spider-Man در کنفرانس سونی در E3 2018، بسیاری از طرفداران منتظر روز عرضه و تجربه هر چه سریع‌تر بازی هستند. استودیو سازنده بازی یعنی Insomniac Games در مجموع نمایش‌ها و اطلاعات تکمیلی مختلفی را در این مدت به اشتراک گذاشته که نمایش تریلر گیم‌پلی بازی در رویداد E3 امسال یکی از این موارد بوده است. به تازگی یک ویدیو جدید در محیط اینترنت ترند شده است که اولین نماها از «نقشه بازی Spider-Man» در آن دیده می‌شود.

این ویدیو که توسط کاربری در یوتیوب و Reddit به نام Caboose منتشر شده، برگرفته از نسخه دمو بازی است و در آن شاهد نماهای مختلفی از خیابان‌های شهر نیویورک و حرکات معروف آکروباتیک اسپایدرمن هستیم. درخصوص نقشه بازی، گرچه این بازی براساس نسخه دمو اسپایدرمن است ولی باز هم ابعاد آن بسیار بزرگ به نظر می‌رسد. یکی دیگر از نکاتی که در این ویدیو به چشم می‌خورد نیز وجود برج معروف Avengers در این شهر است.

در این ویدیو که از دقیقه ۲:۰۵ به بعد شاهد نمایش نقشه بازی هستیم، نقشه مرکز شهر نیویورک و مناطقه اطراف آن به همراه یک جزیره کوچک در پایین بخش مرکزی قابل مشاهده است. دو ناحیه بسیار بزرگ دیگر هم در سمت چپ و راست با پل‌هایی به منطقه مرکزی متصل هستند. فاش‌کننده این نقشه اشاره کرده که بعید است امکان رفتن به آن مناطق چپ و راست منطقه مرکزی باشد ولی در دنیای بازی، همین نقشه مرکز شهر نیز بسیار بزرگ توصیف شده است. در این زمینه، این موضوع نیز می‌تواند مطرح باشد که محدودیت تردد به آن مناطق به خاطر استفاده از نسخه دمو بازی باشد و احتمال گشت و گداز در مناطق حاشیه‌ای و بزرگ قابل مشاهده در نقشه، در نسخه اصلی بازی فراهم باشد. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

همان طور که Insomniac هم قبلا تایید کرده بود، در این بازی شاهد لباس Iron Spider یا «لباس مرد عنکبوتی آهنی» هم هستیم. همچنین این موضوع نیز تایید شده که نیویورک طراحی شده در این بازی، براساس شهر نیویورک در دنیای فیلم‌های سینمایی Avengers است. در همین ویدیو بالا به خوبی برج Avengers که در فیلم اول انتقام‌جویان دیده شد نیز به عنوان یکی از ایستر اگ‌های بازی به چشم می‌خورد. البته در این زمینه، برج استارک که در بازی می‌بینیم، با ورژن دیده شده در فیلم تا حدودی از نظر معماری متفاوت است. با این وجود و حتی با درنظر گرفتن این تفاوت معماری در این دو نسخه، صرف حضور این لوکیشن مشهور MCU این بار و در یک بازی ویدیویی در نوع خود برای طرفداران هیجان‌انگیز خواهد بود.

بازی Spider-Man اولین بار در رویداد E3 2016 معرفی شد و سونی در طول رویدادهای مختلف، اقدام به ارائه اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از آن کرد. این بازی که یکی از مهم‌ترین بخش‌های کنفرانس امسال سونی در E3 نیز بود، قرار است در ۷ سپتامبر (16 شهریور جاری) به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.