نویسنده: محمدرضا حیدری دوشنبه، 28 خرداد 1397
ساعت 19:04

انتشار نسخه‌ی بتای Beyond Good & Evil 2 در اوخر سال 2019

0 از 5

میشل آنسل (Michel Ancel)، سازنده‌ی بازی Beyond Good & Evil 2، از انتشار یک نسخه‌ی بتا برای این عنوان در اواخر سال بعد خبر داد.

بازی بلندپروازانه‌ی Ubisoft Montpellier که در حال حاضر یک بازی نیمه‌کاره‌ی جهان باز و چندنفره در سبک داستانی اپرای فضایی است، نمایش جدیدی را در E3 سال جاری برای عموم و همچنین یک نمایش از گیم پلی خود به مدت 30 دقیقه در پشت درهای بسته داشت.

با توجه به منابع خبری مختلف، می‌توان فهمید که اطلاعات در دسترس بسیار بیشتر از چیزی است که در آن تریلر کوتاه دیدیم. به‌طور خلاصه می‌توان گفت به همان اندازه‌ای که پیشرفت‌های Beyond Good & Evil 2 چشمگیر است، - و همین‌طور به همان اندازه‌ی معرفی دوباره‌ی Pey’J و Jade دوست‌داشتنی- کاملاً روشن است که این بازی راه زیادی را هم در پیش روی خود دارد.

به نظر می‌رسد اخبار منتشرشده از این بازی هنوز به اتمام نرسیده‌اند و آنسل، در پاسخ به کامنت‌های هواداران در صفحه‌ی اینستاگرامش، به این نکته اشاره‌کرده است که: «ما در نظر داریم تا در اواخر سال بعد یک بتای قابل بازی را برای [BG&E2] منتشر کنیم.»

Beyond Good And Evil 2

اینکه این نسخه‌ی بتا شامل چه چیزهایی می‌شود یا محتوای دقیق آن چیست، ازجمله سؤالاتی هستند که باید تا E3 بعدی برای گرفتن پاسخشان منتظر بمانیم. بازی Beyond Good & Evil 2 در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌هایی نامشخص منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.