به عبارت دیگر درحالی که ایده آل ترین فریم ریت برای بازی های سبک شوتر اول شخص یا مبارزاتی 60fps است ، اما به عنوان مثال بازی های سبک استراتژیک برای عالی بودن به 60fps اجرا شدن نیازی ندارند . یکی از بزرگترین عناوینی که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی عرضه شود عنوان BloodBorne است . عنوانی که به قول یکی از دوستان Miyazaki بزرگ خالق آن است ( البته شخصا امیدوارم همانند نسخه های بازی DarkSouls سخت نباشد ) . در آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با این بازی توسط تیم توسعه ی آن اعلام شده است که این بازی قرار است با 30fps ساخته شود . در طی مصاحبه ای که تهیه کننده ی بازی Masaaki Yamagiwa با Playstation Lifestyle داشته است اینطور در رابطه با این موضوع اظهار نظر کرده است :
" ما تا به حال اعلامیه ی رسمی در این باره منتشر نکرده ایم اما تیم توسعه قصد دارد 30FPS را به عنوان هدف از فریم ریت بازی در نظر بگیرد . دلیل آنها این است که این فریم ریت مناسب ترین گزینه برای بازی های اکشن می باشد "
همچنین در ادامه ی سخنانشان اشاره کرده اند که :
"هدف ما از فریم ریت بازی از ابتدا هم 60fps نبوده است چرا که گیم ما یک شوتر اول شخص نیست ، یک بازی اکشن است "
بازی BloodBorne قرار است فبریه ی 2015 ( اسفند 1393 ) برای PS4 عرضه شود.
نظرات (1)