نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 19 تیر 1397
ساعت 17:42

Resident Evil 2 در مراسم Comic-Con حضور خواهد داشت

0 از 5

انتظار چند سورپرایز را داشته باشید

با توجه به سایت رسمی مراسم کمیک‌کان سن‌دیگو، کمپانی کپکام برای بازسازی رزیدنت اویل 2 در این مراسم نمایشی خواهد داشت. آقای Yoshiaki Hirabayashi، تهیه‌‌کننده‌ی بازی و بقیه‌ی اعضای تیم طی این نمایش حضور خواهند داشت و شیوه‌ی بازسازی این عنوان کلاسیک را تشریح خواهند کرد؛ آن‌ها همچنین چند سورپرایز نیز برایمان خواهند داشت.

شما باری دیگر به دنیای ترس و بقا قدم گذاشته‌اید. از تهیه‌کننده‌ی بازی، Yoshiaki Hirabayashi و بقیه‌ی اعضای تیم بازسازی رزیدنت اویل 2 که اخیراً معرفی شده، بشنوید که کپکام چگونه این بازی کلاسیک را بعد از بیست سال از نو طراحی کرد. پشت‌ درهای بسته نگاهی به تصاویر جدید لیان کندی، کلیر ردفیلد، درگیری راکون سیتی و چند سورپرایز دیگر بیندازید؛ Cosplay کردن تشویق می‌شود.

بازسازی نسخه‌ دوم سری رزیدنت اویل بسیار جذاب به نظر می‌رسد و همچنین به عنوان بهترین نمایش مراسم E3 2018 نیز انتخاب شد؛ کپکام روح بازی اصلی را با امروزی کردن ظاهر و گیم‌پلی آن حفظ کرده است. نظر نویسنده‌ی wccftech درباره‌ی این عنوان بدین شرح بود:

حتی در مراحل اولیه‌ی بازسازی رزیدنت اویل 2، تیم توسعه‌ی کپکام حس و حال معروف سری را همزمان با ساخت عنوانی که درخور آخرین کنسول‌های موجود باشد حفظ کرده. رزیدنت اویل 2 و نهایتاً کل این سری جزو میراث سونی طی دو دهه‌ی گذشته بوده‌اند و همه‌ی عشق و تعهدی که صرف تبدیل این سری به یکی از بهترین‌های سبک ترس و بقا شده، طی مدت کوتاهی که با دموی رزیدنت اویل 2 داشتم مشهود بود. این یک پروژه‌ی شخصی است که طرفداران از زمان گریز کریس و جیل از عمارت اسپنسر که روی اکثر کنسول‌های مدرن بازسازی شده است منتظرش بودند. از شدت هیجان و انتظار برای بازگشت به راکون سیتی و بازدید از بهترین تجسم بصری آن در پوست خود نمی‌گنجم.

بازسازی Resident Evil 2 در تاریخ 9 بهمن 1397 برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.