نویسنده: مهدی افتخاری سه شنبه، 19 تیر 1397
ساعت 12:00

به گفته تاد هاوارد، هنوز میلیون‌ها نفر Skyrim را بازی می‌کنند

0 از 5

تاد هاوارد می‌گوید، بسیاری از افراد هنوز اسکایریم را بازی می‌کنند.

عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim حدودا هفت سال پیش به بازار عرضه شد و یکی از موفق‌ترین بازی‌های شرکت بتسدا و یا حتی یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی به حساب می‌آید. بعد از گذشت هفت سال این عنوان هنوز هم از محبوبیت فراوانی برخودار است و به گفته تاد هاوارد، ماهانه میلیون‌ها نفر آن را بازی می‌کنند.

با وجود اینکه هفت سال از تاریخ انتشار بازی می‌گذرد، هنوز که هنوزه ماهانه میلیون‌ها نفر آن را بازی می‌کنند.

اسکایریم برای اولین بار در سال 2011 برای PC، Xbox 360 و PS3 منتشر شد. پنج سال بعد، نسخه Special Edition آن برای Xbox One و PS4 به بازار عرضه شد. در سال 2017 نیز نسخه نینتندو سوئیچ بازی به دست بازیکنان رسید. این عنوان برای PlayStation VR هم در حال حاضر  قابل بازی است و همچنین در E3 2018 بتسدا اعلام کرد که می‌توانید اسکایریم را به وسیله  Alexa هم تجربه کنید.

به نظر می‌رسد که این عنوان برای هر پلتفرمی که فکرش را بکنید منتشر شده باشد. دلیل این کار بتسدا به دست آوردن یک چیز است، پول. تاد هاوارد به شوخی گفت:

اینقدر بازی را نخرید تا ما آن را دوباره منتشر نکنیم!

از سال 2014 تا به امروز، 20 میلیون نسخه از اسکایریم به فروش رسیده است. نکته جالب اینجاست که این فروش فقط مربوط به نسخه‌های نسل هفتم آن است و مقدار فروش بازی بر روی PS4 و Xbox One در نظر گرفته نشده.

امروز، اسکایریم و نسخه Special Edition آن، محبوب‌ترین بازی‌هایی هستند که در استیم وجود دارند. تعداد افرادی که در حال حاضر این دو عنوان را بازی می‌کنند چیزی نزدیک به 16000 نفر است.

شرکت بتسدا در حال حاضر به روی چندین پروژه از جمله Starfield و The Elder Scrolls VI کار می‌کند. مطمئنا زمان زیادی تا انتشار این عناوین باقی مانده و احتمال می‌رود که هر دوی آن‌ها زمانی عرضه شوند که نسل بعد وارد بازار شده باشد.

عنوان Elder Scrolls Blades برای اندروید و IOS در تاریخ 10 شهریور منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.