نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 26 تیر 1397
ساعت 11:58

Remedy می‌خواهد در سبک خود بهترین باشد

0 از 5

کمپانی رمدی، سازنده‌ی مکس پین و آلن ویک می‌خواهد در نوع خاصی از بازی‌ها بهترین سازنده باشد

کمپانی رمدی در مراسم E3 2018 از بازی جدید خود که در سبک شوتر سوم شخص است و Control نام دارد رونمایی کرد.

مدیرعامل این شرکت، Tero Virtala طی گفت‌ و گویی با سایت GamesIndustry اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند تا در ساخت نوع خاصی از بازی‌ها به بهترین‌ تبدیل شوند.

ما می‌خواهیم به بهترین استودیو در ساخت نوع خاصی از بازی‌ها تبدیل شویم و این چیزیست که روی آن تمرکز می‌کنیم. ما از شرایط کسب و کار خبر داریم و صلاحیت لازم برای تجاری کردن آن را دارا هستیم اما می‌دانیم که ناشران خوبی هم وجود دارند که بسیار قوی‌ترند و صلاحیت بیشتری در بخش بازاریابی، اجتماعی، توزیع و فروش و موارد دیگر دارند. شرکت505 Games  طی تمام بحث‌هایی که داشتیم به ما ثابت کردند که می‌دانند ما از لحاظ استراتژیک دنبال چه چیزی هستیم. نیت آن‌ها با ما یکی بود. به نظر ترکیب خوبی می‌آمد و تا الان هم به خوبی کار کرده است.

control e3 2018 6h 2880x1800

آقای Virtala درباره‌ی چشم انداز خود از عنوان کنترل توضیح داد:

بازی‌های خیلی زیادی در حال عرضه شدن هستند اما بازیکنان معمولی فقط موفق به تجربه‌ی تعداد محدودی از آن‌ها می‌شوند؛ پس برای این که این عناوین موفق شوند باید کیفیت خارق‌العاده‌ای داشته باشند و در کنار آن، متفاوت باشند. ما می‌گوییم که اگر مخاطبی بازی ما را ببیند و نتواند در همان لحظه آن را به عنوان دیگری تشبیه کند، ما در کار خود موفق شده‌ایم.

خب، ما تیراندازی، انواع سلاح‌ها و وسایل مختلف و نیرو‌های ماوراءالطبیعه را [در Control] داریم. اگر مخاطبان به بازی ما نگاهی بیاندازند، می‌بینند که بازی‌های دیگر هم این ویژگی را دارند ولی ما امیدواریم که این عنوان بتواند به تخیلات بازیکنان بال و پر دهد و خود را تازه و متفاوت نشان دهد.

عنوان Control سال آینده توسط 505 Games برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.