نویسنده: مهدی افتخاری سه شنبه، 26 تیر 1397
ساعت 10:41

Metro Exodus دارای یک سیستم شخصی سازی عمیق برای اسلحه‌هاست

0 از 5

به گفته سازندگان Metro Exodus، اسلحه‌ها در این بازی قابل شخصی سازی هستند.

عنوان جدید شرکت Deep Silver، تغییرات و پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد. یکی از این تغییرات، سیستم شخصی سازی(Customize) اسلحه‌هاست که به گفته تیم سازنده بسیار عمیق است.

در مصاحبه اخیر GamingBolt با Huw Beynon، یکی از کارکنان شرکت Deep Silver، او در مورد این سیستم شخصی سازی توضیحات بیشتری داد. طبق گفته بینون، بازی جدید در سری مترو به هیچ عنوان یک بازی نقش آفرینی نیست، اما چندین سیستم جالب در آن وجود دارد که انتخابات زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

من قصد ندارم دروغی بگویم، چون بازی ما یک RPG نیست. اما یک سیستم شخصی سازی عمیق برای سلاح‌های شما وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید قطعه‌های جدیدی برای اسلحه‌ها پیدا کنید یا اینکه قطعات یک اسلحه را برای استفاده از یکدیگر جدا کنید. همچنین می‌توانید بر روی اسلحه‌هایی که دارید قطعات جدیدی سوار کنید، انتخاباتی که در اختیار دارید فراوان هستند. اما شخصی سازی فقط مختص این قسمت نیست، می‌توانید لباس‌های خود را نیز شخصی سازی کرده و آن‌ها را ارتقا دهید.

البته بینون از نکات جالب‌تری هم صحبت کرد. ویژگی‌های زیاد و جذابی به این شوتر اول شخص اضافه شده است که برای دیدن بیشتر آن‌ها باید تا انتشار بازی صبر کنیم. عنوان Metro Exodus در تاریخ 22 فوریه 2018 یعنی سوم اسفند به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.