نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 31 تیر 1397
ساعت 08:00

رونمایی از چهره جدید کلر ردفیلد در Resident Evil 2

3 از 5

کپ‌کام در جریان رویداد San Diego Comic-Con 2018 از چهره و طراحی جدید کلر ردفیلد در رزیدنت اویل 2 پرده‌برداری کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام در اوایل سال میلادی آینده، نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 را بعد از حدود ۲۰ سال از زمان انتشار نسخه اورجینال عرضه خواهد کرد. این نسخه همان‌طور که در نمایش‌های قبلی نیز شاهد بودیم، در همه جوانب نسبت به بازی اولیه ارتقا پیدا کرده، و کپ‌کام از جدیدترین تکنولوژی‌های فنی و گرافیکی در ساخت آن بهره برده است. در حال که پیش از این نمایش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی با محوریت شخصیت «لیان اس کندی» دیده بودیم، به خوبی مشخص بود که سازندگان تا چه میزان در طراحی این شخصیت به جزئیات توجه داشته‌اند. با این حال آنچه مشخص بود، شباهت کلی یونیفرم RPD لیان با نسخه اورجینال بود و این شخصیت غیر از چهره‌پردازی، از جانب لباس تغییرات بزرگی نداشت. این بازی، غیر از شخصیت لیان از شخصیت کلر ردفیلد نیز به عنوان یکی از کاراکترهای قابل بازی بهره می‌برد که در رونمایی جدید کپ‌کام، این شخصیت را با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به نسخه اورجینال شاهد هستیم.

در طراحی جدید این شخصیت نیز کپ‌کام به جزئیات توجه ویژه‌ای داشته، با این حال به نظر می‌رسد که کلر ردفیلد در بازی ریمیک کاملا از نو طراحی شده است. همان‌طور که در رزیدنت اویل 7 و در چهره‌پردازی برادر کلر، یعنی «کریس ردفیلد» نیز شاهد بودیم، چهره کلر نیز تغییرات محسوسی نسبت به طراحی‌های اخیر او داشته است. نسبت به نسخه اورجینال، کلر حالا شلوار یکسره جین و پوتین‌های ساده را به طراحی شورت و چکمه بلند از بازی اصلی تغییر داده است. او همچنین یک ژاکت چرمی قرمز هم پوشیده که به طور کلی به خاطر قابلیت اسکن لباس‌های واقعی، طرح‌های جدید از جزئیات بسیار بالایی برخوردار هستند.

همچون نسخه اورجینال این بازی، کلر در نسخه ریمیک هم با یک موتورسیکلت وارد شهر زامبی‌زده «راکون سیتی» می‌شود و در طرح جدید نیز کلر سوار بر یک موتور سیکلت است. تفاوت طرح‌ها در اینجا نیز غیر از توجه بالا به جزئیات، این است که کلر حالا با یک موتورسیکلت لایسنس رسمی Harley-Davidson وارد شهر راکون می‌شود. کپ‌کام به این ترتیب به طریقی موفق شده تا از برند و علامت تجاری این کمپانی مشهور موتورسیکلت در بازی رزیدنت اویل 2 استفاده کند. رونمایی از طرح‌های جدید که همراه با معرفی نسخه Collector’s Edition بازی بوده است، توسط کپ‌کام و در رویداد San Diego Comic-Con 2018 اتفاق افتاده که در ادامه می‌توانید محتویات نسخه کالکتور، و همچنین طراحی جدید کلر ردفیلد را نیز  مشاهده کنید:

 resident evil 2 collectors edition.jpg.optimal

 

claire redfield motorcycle resident evil 2.jpg.optimal

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، ممکن است که طراحی جدید کلر، هم از نظر چهره و هم لباس‌ها تغییرات محسوسی با طرح‌های استاندارد اخیر این شخصیت داشته باشد، ولی کپ‌کام هنوز او را به ریشه‌هایش نزدیک نگه داشته است. کپ‌کام همین کار را هم تا حدودی برای لیان نیز انجام داده و به طور کلی، طرفداران احتمالا می‌توانند به راحتی این چهره‌ها را برای این دو شخصیت بپذیرند. لیان و کلر در بازی جدید، هر کدام کمپین تک‌نفره و داستانی مجزای خودشان را در بازی دارند و به عنوان کاراکترهای قابل بازی، نقش خودشان را از بازی اورجینال حفظ کرده‌اند.

غیر از شخصیت‌های کلر و لیان و همچنین شخصیت «ماروین براناف» که در تریلر گیم‌پلی بازی حضور داشت، بازی Resident Evil 2 تعداد زیادی شخصیت دیگر نیز در خود دارد؛ شری برکین خردسال، ایدا وانگ، Mr. X، ویلیام برکین و ... که کپ‌کام قطعا در ماه‌های نزدک به عرضه بازی، از آن‌ها نیز رونمایی خواهد کرد.

بازی Resident Evil 2 قرار است در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.