نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 مرداد 1397
ساعت 08:00

جزئیات جدیدی از لوکیشن‌های Assassin’s Creed Odyssey فاش شد

4.67 از 5

کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey، این بازی را از حیث جلوه‌های بصری و لوکیشن‌ها «زیباترین بازی سری» می‌داند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت امسال هم مثل سال گذشته، قصد دارد یک بازی جدید از سری «اساسینز کرید» عرضه کرده و این بار با «Assassin’s Creed Odyssey»، بازیکنان را به دنیای «یونان باستان» خواهد فرستاد. با این بازی، سری اساسینز کرید در تاریخ بیش از همیشه و حتی بیشتر از Origins به گذشته بر می‌گردد و با وعده سازندگان، طرفداران قرار است با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این سری از حیث تنوع محیطی و لوکیشن‌ها مواجه شوند. تاکنون هم با توجه به همه نمایش‌های منتشر شده از بازی، مشخص است که یوبی‌سافت مناظری واقعا خیره‌کننده، پر جنب و جوش و رنگارنگی را برای این بازی تدارک دیده است.

اسکات فیلیپس کارگردان بازی «اساسینز کرید: اودیسه»، به تازگی مصاحبه جدیدی انجام داده و یکی از مهم‌ترین دلایل این تنوع و و زیبایی محیطی را در همین استفاده از لوکیشن‌های یونانی دانسته است. به گفته او، این لوکیشن‌ها دارای تنوع عظیم زیست‌بومی و جغرافیایی هستند و طراحی دقیق آن‌ها باعث ساخته شدن محیط‌هایی به واقع خیره‌کننده در جریان گیم‌پلی بازی شده است. او در این زمینه گفت:

وقتی ما بررسی یونان را شروع کردیم، این کار را با تحقیقات اولیه انجام دادیم... اینکه «چه چیزهایی درباره این منطقه جذاب است و انتخاب کدام دوره زمانی، می‌توانید بهترین گزینه باشد»... باید بگویم که این منطقه فوق‌العاده متنوع و فوق‌العاده هم زیبا است.

ما درمجموع هشت زیست‌بوم مختلف داریم... از محوطه آتشفشان‌های پر گدازه گرفته تا رشته‌کوه‌ها و قله‌هایی پوشیده از برف، از اعماق دریا تا همان جزیره که در E3 امسال نمایش پیدا کرد. پس بله، در این بازی جلوه‌های بصری و جغرافیایی متنوعی وجود دارد. و باز هم البته این یک دوره زمانی همزمان با جنگ هم هست. پس ما در این بازی هم [المان‌های معرف] جنگ داریم و هم به توسعه علم، هنر، نوشتن و داستان‌سرایی در این دوره تاریخی می‌پردازیم. فقط می‌توانم بگویم که در اینجا مملو از موضوعاتی برای ما بودند که می‌توانستیم در آن‌ها بیشتر جستجو کنیم.

فیلیپس البته اولین باری نیست که به جلوه‌های بصری و زیبایی‌شناسی این بازی پرداخته و در همین مصاحبه اخیر، در یک جا این ادعا را مطرح کرده که بازی Odyssey، احتمالا «زیباترین بازی در کل این سری» خواهد بود. برخی تحلیلگران که امکان تجربه نسخه‌های دمو بازی را داشته‌اند نیز تا حد زیادی با این ادعا موافق بوده‌اند. در زمینه این بازی، جلوه‌های بصری ناب و بدیع، البته تنها مورد فوق‌العاده منحصر به فرد این بازی نخواهد بود و وجود سیستم انتخاب دیالوگ، تنوع بسیار بالا در کوئست‌ها و دنیایی به مراتب بزرگ‌تر هم درباره این بازی بسیار خاص هستند.

بازی Assassin's Creed: Odyssey قرار است در 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.