نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 مرداد 1397
ساعت 16:00

یوبی‌سافت در یک هفته 1300 بازیکن متقلب Rainbow Six Siege را بن کرد

4 از 5

یوبی‌سافت اخیرا اقدامات شدیدی علیه بازیکنان متقلب در بازی Rainbow Six Siege انجام داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به خصوص در طول چند ماه گذشته، روند سفت و سخت‌تری را برای مقابله با مقوله «چیتینک و تقلب» در بازی Rainbow Six Siege در پیش گرفته است. این کمپانی اخیرا وصله‌ها و پچ‌هایی را در قالب آپدیت، برای ترمیم آسیب‌پذیری‌های بازی که مورد استفاده تعداد زیادی از بازیکنان متقلب هم قرار گرفته بود منتشر کرده است. یوبی‌سافت که این اطلاعیه را از طریق وبلاگ رسمی‌اش منتشر کرده، گفته که این کار باعث از بین رفتن تعداد بسیار زیادی از چیت‌ها در بازی شده است. این کمپانی همچنین یک فیکس هم منتشر کرده تا از کار بازیکنان متقلب در قرار دادن Defuser در هر جایی از نقشه جلوگیری کند.

بازی Rainbow Six Siege درحال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین رقابتی است و مشکلات مربوط به تقلب و چیتینگ، یکی از معضلات اصلی بازی بوده است. به گفته یوبی‌سافت این شرکت، در حالی که دسترسی ۱۳۰۰ بازیکن متقلب را در طول یک هفته به این بازی مسدود کرده، ولی با این حال جامعه طرفداران این اقدامات را به اندازه کافی سخت نمی‌دانند. یوبی‌سافت این وعده را هم داده که به عنوان مجازات اضافی، بازیکنان مسدود شده تا قبل از شروع فصل سوم این بازی، همه پاداش‌ها و Rank های به دست آمده‌شان را هم از دست خواهند داد. در بیانیه یوبی‌سافت آمده است:

ما می‌خواهیم این را هم روشن کنیم که ما رفتار تحریمی علیه بازیکنان متقلب را به عنوان راه‌حل این مشکلات نمی‌بینیم ... این یک راهکار موقتی است و در این بین ما مشغول کار روی راه‌حل واقعی هستیم. همچنین برای همه بازیکنان در زمان بازی با بازیکن متقلب نیز MMR (مخفف Match Making Rating و مشخص کننده سطح مهارت‌های بازیکنان) مجددا محاسبه خواهد شد.

در این بین، یوبی‌سافت همچنین قصد دارد به زودی بازیکنان نسخه PC این بازی را مجبور به فعال کردن Two Step Verification کند. گفتنی است که این کار در زمان برگزاری فصل سوم بازی و از طریق یک پچ انجام خواهد شد. البته این موارد، همه خبرها پیرامون این بازی نیست و گزارش‌ها درباره فضاهای ناپسند ایجاد شده در آن نیز زیاد بوده است. یوبی‌سافت در اوایل این ماه بود که با اعمال یک سیستم «بن کردن خودکار»، به مقابله با بازیکنانی پرداخت که از گفتارهای تنفر برانگیز و زشت استفاده می‌کنند.

بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege، اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.