نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 مرداد 1397
ساعت 09:00

یک تایپ جدید از دشمنان Gears 5 رونمایی شد

0 از 5

استودیو The Coalition به تازگی از نوع جدیدی از دشمنان بازی «گیرز 5» رونمایی کرده که به بدترین کابوس بازیکنان تبدیل می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چند هفته پیش بود که استودیو The Coalition، اطلاعات جدیدی درباره نوع جدیدی از دشمنان بازی Gears 5 را به اشتراک گذاشت که موجوداتی با تبرهای بزرگ بودند. استودیو اصلی توسعه‌دهنده سری Gears of War، حالا از نوع جدیددیگری از دشمنان در بازی موردانتظار خود نیز پرده‌برداری کرده است که The Swarm Flock نام دارند. این خبر در جریان یک پست توییتری و همراه با کلیپ کوتاهی از شمایل و نوع حملات این نوع دشمنان همراه بود.

The Swarm Flock ها در واقع دسته بسیار بزرگی از «زالوهای ازدحامی» هستند و به ادعای کوالیشن، قرار اس در این بازی «بدترین کابوس بازیکنان» باشند. در زمینه این دسته از دشمنان، البته یک گذر خیلی سریع و کوتاه در تریلر معرفی بازی در رویداد E3 2018 نیز به آن‌ها وجود داشت. پیرامون The Swarm Flock، باید گفت که اگر حرکات آن‌ها به اندازه همین کلیپ منتشر شده سریع و غیرقابل پیش‌بینی باشد، آنگاه می‌توان گفت که این دشمنان جدید واقعا به هماوردان پر چالشی تبدیل می‌شوند. شما در ادامه خبر، متن پست توییتری و کلیپ کوتاه این دشمنان را نیز مشاهده کنید:

The Swarm Flock - یک گروه از زالوهای ازدحامی - این‌ها بدترین کابوس شما خواهند بود.

در زمینه اینکه چرا این بازی به جای Gears of War 5 به صورت Gears 5 خطاب می‌شود، درواقع این ابتکار و اجازه از جانب خود The Coalition مطرح شده است. پیش از این در بازی‌مگ نیز خواندید که درحالی که هنوز هم نام کامل سری Gears of War خواهد بود، ولی بازی‌های جدیدی که از این سری معرفی شده - از جمله بازی Gears 5 - فاقد بخش پایانی of War است و این کار برای سهولت در استفاده و رسمیت دادن به نام‌گذاری ساده‌ای که همین حالا هم توسط طرفداران مورد استفاده قرار می‌گیرد توصیف شده است.

بازی Gears 5 به عنوان یکی از عناوین انحصاری اصلی مایکروسافت، قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.