نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 09 مرداد 1397
ساعت 09:43

Kingdom Hearts III هشتاد ساعت محتوا خواهد داشت

0 از 5

نسخه‌ی جدید Kingdom Hearts III حدود 40 تا 50 ساعت داستان و کلاً 80 ساعت محتوا خواهد داشت

نسخه‌ی سوم سری قلب‌های پادشاهی بازی بزرگیست و ظاهراٌ بازیکنان برای تجربه‌ی تمام محتوای بازی نیاز به صرف وقت زیادی خواهند داشت. طی مصاحبه‌ای با سایت Geek، یکی از نمایندگان کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که تنها بخش داستانی بازی بین چهل تا پنجاه ساعت زمان خواهد برد و برای دیدن محتوای جانبی و رازهایش باید مدت طولانی‌تری را صرف آن کنید.

بازیکنان در کنار داستان اصلی، می‌توانند انتظار چندین مینی‌-گیم را نیز داشته باشند. یکی از آن‌ها، آشپزی با Remy از انیمیشن راتاتویی هست؛ باید مواد لازم را که در دنیاهای محتلف پنهان هستند را پیدا کنید و از آن‌ها برای تهیه‌ی دستورالعمل‌ غذاهای جدید استفاده کنید. بیست نوع مختلف مینی‌گیم 2 بعدی سایداسکرولینگ به سبک عناوین شرکت Tiger با اقتباس از کارتون‌های دهه‌ی 30 و 40 میکی‌ماوس در بازی وجود دارد. ساخت Gummy Ship ( فضاپیمایتان که به کمک آن در دنیاهای مختلف بازی سیر می‌کنید) برای خود تقریباً مینی‌گیمیست. اگر در قلب‌های پادشاهی 3 خط داستانی را دنبال کنید حدود 40-50 ساعت سرگرم خواهید شد. با در نظر گرفتن مینی‌گیم‌ها، بازیکنان می‌توانند انتظار بیش از 80 ساعت گیم‍پلی را داشته باشند.

 این نماینده‌ی اسکوئر انیکس همچنین از بعضی جزئیات بازی نیز صبحت کرد و اعلام کرد که Keybladeها (سلاح‌های اصلی بازی که نوعی کلیدند) قابل ارتقاء هستند و می‌توانید سلاح موردعلاقه‌یتان را تا مدت زیادی بعد از به‌دست آوردنش همراه خود داشته باشید.

بازیکنان حالا می‌توانند تا سه عدد Keyblade را همراه خود داشته باشند. همچنین این کی‌بلیدها قابل لول آپ و قوی‌ شدن هستند. در گذشته هیچ انگیزه‌ای برای استفاده از سلاح‌هایی که در دنیاهای قبلی بدست آورده بودید نداشتید، چون کی‌بلیدهای جدید قوی‌تر از قبلی‌ها بودند. حال از آن‌جایی که آن‌ها قابل ارتقاء هستند، کی‌بلیدهای مورد علاقه‌یتان در ادامه‌ی بازی نیز قابل استفاده خواهند بود.

Kingdom Hearts III در تاریخ پنج بهمن 1397 برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.