نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 14 مرداد 1397
ساعت 09:00

GTA5 تاکنون نزدیک به 100 میلیون نسخه عرضه شده است

0 از 5

کمپانی Take-Two اخیرا در جریان گزارش مالی خود، اشاره کرده که تاکنون حدود ۱۰۰ میلیون نسخه از بازی GTA 5 را عرضه کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی تیک-تو در جریان جلسه گزارش مالی اخیر خود، فاش کرده که تاکنون ۱۰۰ میلیون نسخه از بازی Grand Theft Auto V را در سراسر جهان عرضه کرده است. همچنین به گفته این ناشر صنعت گیم، عملکرد این بازی در بازه سه ماهه اخیر از پیش‌بینی‌های آن‌ها نیز بسیار فراتر رفته است.

این طبیعتا یک خبر بسیار بزرگ برای راک‌استار و Take-Two در آستانه انتشار بازی Red Dead Redemption 2 در ۴ آبان امسال نیز هست. همین چند ماه پیش، آمارهای ارائه شده برای این بازی به عرضه بیش از ۹۰ میلیون نسخه اشاره می‌کرد که نسان می‌دهد GTA V موفق شده تا در این بازه زمانی کوتاه، حدود ۱۰ میلیون نسخه دیگر نیز در عرضه خود رشد داشته باشد.

بازی GTA 5 حدود یک ماه دیگر، پنجمین سالگرد عرضه خود روی پلتفرم‌های نسل هفتمی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 در سپتامبر ۲۰۱۳ را جشن می‌گیرد. راک‌استار این بازی را یک سال بعد و به شکل ارتقایافته، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه کرد. این بازی صرف نظر از کمپین داستانی قدرتمند خود، دارای یک بخش آنلاین به نام GTA Online نیز هست که ثابت کرده یک دستگاه پول‌ساز بسیار قدرتمند برای Take-Two و Rockstar است. تیک-تو در جریان گزارش مالی اخیر خود نیز پیرامون این ماد گفت:

Grand Theft Auto Online به روند خود در عبور و خارج شدن از سطح پیش‌بینی‌های دوره‌ای ما در سه ماهه اول امسال نیز ادامه داد، و قبل از این هم در هر بازه زمانی از زمان انتشار خود به همین شکل عمل کرده است.

پیرامون ماد GTA Online، راک‌استار به شکل پیوسته با عرضه محتواهای جدید سعی می‌کند تا تازگی و جذابیت بازی را حفظ کند؛ اخیرا نیز یک محتوای جدید به نام After Hours برای این ماد عرضه شد که شامل حضور تعدادی از خوانندگان مطرح از دنیای واقعی در بازی می‌شود. در واقع DJ Solomun، یک موزیک ویدیو برای این بازی کار کرده که به شکل کامل در داخل خود GTA 5 ضبط شده است. همچنین در زمینه بازی GTA 6 نیز راک‌استار حدود یک ماه پیش، انتشار این بازی در سال آینده را تکذیب کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.