نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 مرداد 1397
ساعت 09:00

بتای Fortnite در اندروید با معرفی Galaxy Note 9 شروع شد

5 از 5

سرانجام جزئیات آغاز به کار بازی فورتنایت در پلتفرم‌های اندرویدی، با معرفی گوشی هوشمند Galaxy Note 9 اعلام شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سامسونگ به تازگی رسما از جدیدترین پرچمدار گوشی‌های هوشمند خود یعنی Galaxy Note 9 پرده‌برداری کرد؛ پیرامون این گوشی هوشمند سری نوت، البته بسیاری از اطلاعات از مدت‌ها قبل لیک شده بود و در این بین تعدادی هم ویدیو تبلیغاتی جلوتر از موعد و «به شکل اتفاقی» به بیرون درز پیدا کرده بود. یکی از مهم‌ترین شایعه‌ها حول این گوشی، این بود که سرانجام بازی فوق‌العاده محبوب Fortnite، برای اندروید از طریق همین گوشی‌ها از راه می‌رسد. باید گفت در این زمینه نیز شایعات تا حد زیادی حقیقت داشتند.

براساس این گزارش و پس از معرفی گوشی‌های گلکسی نوت 9، اعلام شد که از امروز بسیاری از دارندگان گوشی‌های سامسونگ، می‌توانند نسخه بتای بازی فورتنایت برای اندروید را تجربه کنند. در این بین، دارندگان گوشی‌های سری گلکسی نیز یک اسکین مخصوص دریافت می‌کنند. فهرست کامل دیوایس‌هایی که می‌توانند نسخه بتای بازی را از Samsung’s Game Launcher app دریافت و آن را تجربه کنند، غیر از گوشی‌های گلکسی نوت 9، شامل S9 / S9 Plus، Note 8، Galaxy S8 / S8 Plus، Galaxy S7، Galaxy S7 Edgeو Tab S3 است.

بازی ژانر بتل رویال «فورتنایت»، این روزها «محبوب‌ترین بازی جهان» محسوب می‌شود که مدت‌هاست برای بیشتر پلتفرم‌ها عرضه شده و در این بین، فقط دستگاه‌های اندرویدی بزرگ‌ترین بازار مصرفی فاقد این بازی بوده‌اند. به این ترتیب، اولین دستگاه‌های اندرویدی که می‌توانند شاهد اجرای این بازی باشند، گوشی‌های سامسونگ هستند. در این زمینه، مشخص نیست سایر دستگاه‌های اندرویدی در چه زمانی بازی را دریافت می‌کنند، ولی آنچه که مشخص است، این بازی در حالت «انحصار زمانی» روی این گوشی‌ها قابل نصب بوده و قرار است «در طول چند روز آینده»، ورژن بتای بازی برای سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز مشخص شود؛ در این زمینه نیز گزارش‌هایی وجود دارد که احتمالا گوشی‌های سری گوگل پیکسل، Razer، Asus و LG از جمله دیوایس‌های مورد پشتیبانی بوده و احتمالا گوشی‌های HTC، Sony و Lenovo نسخه بتا را دریافت نمی‌کنند. نکته دیگر درباره این نسخه بتا، این است که تنها از طریق تایید ایپک گیمز قابل بازی است.

پیش‌خرید کنندگان گوشی Galaxy Note 9 همچنین مقدار زیادی پول مجازی قابل استفاده در بازی دریافت خواهند کرد. در این زمینه نیز گفته شده که افرادی که این گوشی‌ها را در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۳ آگوست پیش‌خرید کنند، می‌توانند یکی از دو گزینه پانزده هزار V-bucks به همراه یک اسکین مخصوص Fortnite Galaxy و یا یک جفت هدفون‌های ضد نویز AKG را دریافت کنند. در این زمینه سامسونگ گفته که امکان تهیه هر دو این گزینه‌ها با ۹۹ دلار نیز وجود دارد. پیرامون بازی فورتنایت نیز اخیرا مطالعه کردید که نسخه اندروید این بازی، قرار نیست از طریق Google Play Store عرضه شود و نسخه نهایی اندرویدی بازی، از طریق وب‌سایت اپیک گیمز منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.