نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 شهریور 1397
ساعت 13:00

بازی علمی تخیلی و نقش‌آفرینی Hellpoint معرفی شد

0 از 5

Cradle Games و tinyBuild به تازگی از یک بازی علمی تخیلی و ماجراجویی فضایی جدید به نام Hellpoint رونمایی کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Cradle Games و tinyBuild به تازگی رسما از بازی جدید Hellpoint رونمایی کردند. این بازی که در سبک علمی تخیلی، نقش‌افرینی و اکشن است، یک ماجراجویی در فضا (ایستگاه فضایی خالی) خواهد بود و قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. این معرفی همراه با یک تریلر رونمایی نیز بوده که شما در ادامه می‌توانید کلیپ معرفی بازی را نیز مشاهده کنید.

 

براساس گفته سازندگان، وقایع بازی Hellpoint پس از یک فاجعه عظیم کوانتومی رخ می‌دهد و بازیکن باید از طریق جستجو در یک ایستگاه فضایی متروکه، دلایل وقوع این فاجعه را کشف کند. در این بین، بازیکن بایستی با موجوداتی تخیلی و نیروهای شیطانی که از دیگر مناطق کهکشان وارد محل شدند نیز مبارزه کند. پیرامون این بازی، سازندگان وجود المان‌های و رویدادهای پویا و زنده را نیز تایید کرده‌اند که با توجه به وضعیت مدارهای چرخشی ایستگاه شکل می‌گیرد و گفته شده که ابعاد متفاوتی به داستان بازی می‌دهد.

در خصوص سیستم مبارزات بازی نیز همان طور که در تریلر معرفی مشاهده می‌شود، امکان مبارزه از طریق سلاح‌های سرد و گرم وجود خواهد داشت. همچنین کسب مهارت و کرفت کردن سلاح‌ها نیز تایید شده است. در خصوص المان‌های RPG بازی، سازندگان این ادعا را نیز مطرح کردند که سیستم crafting بازی «انقلابی» خواهد بود. آن‌ها همچنین وقوع پدیده‌های فراطبیعی در بازی را نیز ذکر کردند که دشمنان از طریق اجرای این المان‌ها قدرت و استقامت بیشتری نیز در طول بازی پیدا خواهند کرد.

پیرامون بازی، Cradle Games و tinyBuild طراحی جهان‌باز برای محیط‌ها و همچنین وجود یک ماد بسیار ویژه New Game Plus را نیز تایید کرده‌اند. براساس این توضیح، ظاهرا امکان مشاهده مناطق مختلف ایستگاه فضایی و دیدن اینکه چه مناطقی توسط کدام گروه‌ها و دشمنان کنترل می‌شود نیز وجود دارد. بازی Hellpoint قرار است در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.