نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 شهریور 1397
ساعت 09:00

زمان انتشار دمو قابل بازی Anthem شخص شد

0 از 5

استودیو BioWare زمان انتشار دموی قابل بازی از نسخه اصلی بازی Anthem را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو بایوور به تازگی زمان عرضه دمو قابل بازی Anthem را اعلام کرده است. این گزارش که مدتی قبل از شروع پنل این بازی در رویداد PAX West منتشر شده، نشان می‌دهد که BioWare قصد دارد حدود سه هفته قبل از عرضه بازی نهایی، گیم‌پلی دمو این بازی را نیز منتشر کند.

در این زمینه، این استودیو قدیمی کانادایی گفته که شروع برگزاری این دوره، از روز ۱ فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن امسال) یعنی سه هفته قبل از عرضه بازی نهایی خواهد بود. آن‌ها همچنین این موضوع را نیز روشن کردند که دمویی که عرضه خواهد شد، نه یک گیم‌پلی دمو تستی از نسخه‌های بتا یا آلفا، بلکه دمویی قابل تجربه از بازی نهایی خواهد بود. همچنین تست‌های آنلاین بازی نیز از بازه زمانی از حالا تا تاریخی قبل از عرضه نهایی بازی شروع می‌شود. به گفته بایوور، قرار است این ورژن دمو بازی به شکلی همزمان برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه شود. گفتنی است که برای دریافت این نسخه از بازی در تاریخ مشخص شده، بازیکنان باید این بازی را از حالا تا مدتی قبل از انتشار دمو، پیش خرید کرده باشند و یا در سرویس‌های EA Access و Origin Access Premier مشترک شده باشند.

بازی Anthem در جریان رویداد E3 2018 نیز شاهد نمایش چند تریلر از جمله یک گیم‌پلی تریلر نیز بود. به علاوه اطلاعات بیشتری نیز از بازی در همان رویداد منتشر شده بود که می‌توانید آن‌ها را در بازی‌مگ مطالعه کنید. Anthem یک بازی از نوع «دنیای اشتراکی» و تماما آنلاین است که سازندگان وعده دریافت محتواهای قابل بازی بیشتری را نیز پس از عرضه بازی داده‌اند. پیرامون این بازی، پیش از این در بازی‌مگ مطالعه کردید که سازندگان بازی علیرغم تفاوت‌های آشکار آن با بازی های  قبلی استودیو بایوور، استودیو در نهایت این بازی را جدا از تجارب قبلی خود نمی‌داند. همچنین اخیرا اطلاعات گسترده‌ای از بازی نیز منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

این بازی قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.