نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 18 شهریور 1397
ساعت 15:30

قابلیت سوئیچ میان شخصیت‌ها در بازی Red Dead Redemption 2 وجود نخواهد داشت

5 از 5

شرکت راک‌استار به تازگی تایید کرده است که بازی Red Dead Redemption 2، قابلیت سوئیچ میان شخصیت‌ها مانند بازی GTA V را نخواهد داشت.

بازی Red Dead Redemption 2 اولین عنوان عرضه شده از سوی شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) بعد از عرضه بازی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ میلادی خواهد بود. بازی GTA V عنوانی بود که موفقیت بزرگ تجاری و تحسین‌های بسیاری برای استودیو توسعه دهنده، به لطف حالت GTA Online که به طور دائم در حالت آپدیت است و بخش کمپین جذاب که داستان سه شخصیت مختلف را بیان می‌کند (و بازیکنان قابلیت سوئیچ میان آن‌ها را دارند)، به ارمغان آورد. در حالی که وجود این سه پروتاگونیست به خوبی در بازی GTA V کار شده بود اما طبق جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که این ویژگی در بازی Red Dead Redemption 2 وجود نخواهد داشت.

وبسایت هالیوود ریپورتر اخیرا با «جاش بس» (Josh Bass) و «آرون گاربت» (Aaron Garbut) که به ترتیب کارگردان‌های هنری بازی Red Dead Redemption 2 از استودیو‌های راک‌استار سن دیگو و راک‌استار نورث هستند، مصاحبه کرده است و در میان تمامی صحبت‌هایی که میان آن‌ها رد و بدل شده، این توسعه دهندگان تایید کردند که در تضاد با بازی Grand Theft Auto V که دارای سه شخصیت قابل بازی بود، شخصیت آرتور مورگن تنها کاراکتر قابل بازی در عنوان Red Dead Redemption 2 خواهد بود. جاش بس پیرامون این موضوع در مصاحبه توضیح داد:

چسبیدن به یک شخصیت در بازی Red Dead Redemption 2 با توجه به ساختار و روایت داستانی یک عنوان وسترن، مناسب‌تر احساس می‌شد. در این بازی، آرتور در کنار دیگر اعضای گروه خلافکار داچ ون در لیند زندگی کرده و مبارزه می‌کند. اعضای این گنگ، گروهی از شخصیت‌های کاملا درک شده هستند که روابط مختلفی با یک‌دیگر و همچنین آرتور دارند، اما داستان بازی درباره شخصیت آرتور است و ما بازیکنان را به شکلی محکم در قالب این شخصیت، هنگامی که وی و اعضای گروه خلافکارش پیوسته با دنیای در حال تغییر مواجه می‌شوند، قرار داده‌ایم. ما فکر می‌کنیم که مردم عاشق احساس بودن در یک گروه خلافکار خواهند شد و این موضوع، شبیه هیچ‌کدام از چیز‌هایی که قبلا انجام دادیم، نیست.

red dead redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 برخلاف شماره‌ای که در نام خود دارد، یک پیش درآمد برای عنوان اورجینال Red Dead Redemption است. وقایع آن حدود ۱۲ سال قبل از نسخه قبلی، جایی که خلافکار‌ها در حال فرار از مامورین و جایزه‌ بگیر‌ها در سرار آمریکا هستند، اتفاق می‌افتد و داستان نیز درباره شخصیتی به نام آرتور مورگن، یکی از اعضای مهم گروه خلافکار داچ ون در لیند، است. شایان به ذکر است که گروه گنگ مذکور نقش پررنگی در بازی ایفا می‌کند و شما قادر خواهید بود که از طریق راه‌های مختلف به تعامل با اعضای مختلف گروه پرداخته و رابطه‌ای میان خود تشکیل دهید؛ مثلا از آن‌ها بخواهید که در شکار‌ها و دزدی‌ها همراهتان باشند.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. لازم به بیان است که نسخه رایانه‌های شخصی بازی هنوز تایید نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده از پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت راک‌استار، بازی ممکن است برای این پلتفرم نیز منتشر شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    خوشم میاد برخلاف خیلی از شرکتا(مثلا یوبیسافت و EA)، راکستار مدام دنبال ایده‌های جدید میره. اینکه بین سه شخصیت سوئیچ کنی یک ایده فوق العاده بود و خیلی عالی تو GTA V قرار داده بودنش، اما برای اینکه تکراری و خز نشه راکستار دیگه ازش استفاده نمیکنه، بجاش میره سراغ ایده‌های جدید و بهتر. حالا اگر یوبیسافت یه ایده جدید پیدا کنه که مردم خوششون بیاد دیگه تا ابد ولش نمیکنه!:D

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.