نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 شهریور 1397
ساعت 08:00

تعداد بازیکنان ماد بتل رویال Blackout افزایش یافت

0 از 5

Activision و Treyarch حداکثر تعداد بازیکنان ماد بتل رویال بازی Black Ops 4 را افزایش دادند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدتی پیش بود که اکتیویژن و تری‌آرک به صورت رسمی تعداد بازیکنان حاضر در رقابت بتل رویال ماد Blackout در بازی Call of Duty: Black Ops 4 را ۸۰ نفر اعلام کردند. این اطلاعیه که در آستانه شروع رویداد بتای خصوصی بازی منتشر شد، اشاره می‌کرد که این تعداد ممکن است براساس بازخوردهای طرفداران در طول دوره، با تغییر هم مواجه شود. به همین ترتیب، حالا سازندگان بازی خبر از افزایش حداکثر تعداد بازیکنان هر سرور داده‌اند و الآن در دوره بتای بازی، این میزان به ۸۸ بازیکن رسیده است.

افزایش تعداد بازیکنان در این رویداد بتا، به واسطه انتشار یک آپدیت ویژه برای این بازی صورت گرفته که غیر از بروزرسانی در این بخش، تغییرات دیگری نیز پس از نصب آپدیت به بازی اضافه شده است. به این ترتیب، آپدیت شامل پچ‌هایی برای رفع باگ‌های بازی، مهارت برداشتن سریع‌تر آیتم‌ها، تایمر ۲ دقیقه‌ای در sensor dart و تغییراتی کوچک در رابط کاربری سیستم Quick Equip که در صورت استفاده نشدن به مدت ۵ ثانیه، باعث بسته شدن این منو می‌شود.

گفتنی است که افزایش پیدا کردن حداکثر تعداد بازیکنان در نقشه بتل رویال این بازی، تنها یک روز بعد از شروع رسمی رویداد بتا ماد اتفاق افتاده و طبعا تا انتهای دوره و احتمالا بالا رفتن درخواست‌ها، این امکان وجود دارد که این تعداد از ۸۸ بازیکن هم بیشتر شود، خصوصا اینکه بهترین دوره برای مشخص شدن مشکلات و آزمون و خطا در همین دوره بتا شکل می‌گیرد. در این زمینه و با در نظر گرفتن بحث رقابتی، می‌توان درحال حاضر از بازی «فورتنایت» به عنوان محبوب‌ترین عنوان بتل رویال بازار نام برد، که این بازی در هر مسابقه خود شاهد رقابت ۱۰۰ بازیکن است. احتمال بالایی وجود دارد تا Activision و Treyarch نیز تا انتهای برگزاری بتای این ماد، مسابقات را با این تعداد بازیکن هم آزمایش کنند.

با در نظر گرفتن تایید خود تری‌آرک، این ماد بازی قبل‌تر هم با تعداد ۱۰۰ بازیکن تست شده و اصلا بعید نیست که این اتفاق در دوره بتای خصوصی بازی هم تکرار شود؛ در این زمینه، شایعاتی نیز وجود دارد که از بالاتر رفتن این تعداد حتی بیش از ۱۰۰ نفر نیز شنیده می‌شود. البته این موضوع برای بازی نهایی بسیار بعید است، ولی ممکن است سازندگان، برای سنجش قدرت بازی و سرورها این شرایط را نیز در نظر بگیرند. خصوصا در این زمینه، کارگردان طراحی بازی یعنی David Vonderhaar یک بار اشاره کرده بود که تعداد بازیکن ۱۰۰ یک مقدار دلخواه است و ممکن است در Black Ops 4 و ماد Blackout این تعداد حتی بیشتر هم بشود.

بازی «کال آو دیوتی: بلک آپس 4» قرار است در روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.