نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 شهریور 1397
ساعت 16:00

جزئیاتی تازه از ماد بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4

0 از 5

تری‌آرک به تازگی اطلاعات جدیدی را از ماد بتل رویال Blackout بازی Black Ops 4 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ برای چندین ماه، بیشتر اطلاعاتی که پیرامون ماد بتل رویال Blackout در بازی «کال آو دیوتی: بلک آپس 4» منتشر می‌شد به شکل شایعه و خبرهای غیر رسمی بود، ولی به تازگی تری‌آرک و اکتیویژن، رسما جزئیات تازه‌ای را در این زمینه فاش کردند. براین اساس، تعداد بازیکنان حاضر در هر سرور در این ماد، نه ۱۰۰ بازیکن بلکه حداکثر تا ۸۰ بازیکن خواهد بود؛ به علاوه، حضور زامبی‌ها نیز در این ماد تایید شده است.

به تازگی Treyarch رسما فاش کرده که ماد Blackout در بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌تواند همزمان میزبان 80 بازیکن باشد. در این توضیح آمده که این تعداد بازیکن برای رسیدن به هدف سازندگان و داشتن بهترین تجربه ممکن گیم‌پلی بوده و احتمال دارد که در آینده، این تعداد تغییر هم بکند. این استودیو، در این زمینه تایید کرده که آن‌ها این ماد را با تعداد ۱۰۰ بازیکن همزمان نیز تست کرده‌اند که در شایعه قبلی که اشاره می‌کرد که این شامل ۶۰ بازیکن خواهد بود نیز ذکر شده بود. به هر شکل، تری‌آرک بعد از برگزاری دوره بتای بازی و شنیدن بازخوردهای طرفداران، ممکن است این تعداد را تغییر بدهد.

پیرامون دوره بتا، این دوره قرار است از هفته آینده شروع شود و بازیکنان PS4 که بازی را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند بتای Blackout را از روز ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) تجربه کنند. بازیکنان PC و Xbox One نیز در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) امکان ورود به این دوره و تجربه ماد بتل رویال بازی را خواهند داشت. در این زمینه، بازیکنان PC با حساب کاربری Battle.net نیز یک روز بعد قادر به تجربه این دوره بتا هستند. این دوره، برای تمام بازیکنان در روز ۱۷ سپتامبر به پایان می‌رسد.

به هر شکل، با پایان این دوره می‌توان دید بهتر و دقیق‌تری نسبت به عملکرد تری‌آرک و سری کال آو دیوتی، و اولین تجربه‌شان در ساخت یک ماد بتل رویال داشت. این استودیو، همچنین این را نیز تایید کرده که زامبی‌ها نیز در نقشه Blackout وجود خواهند داشت و در بازی، چهار نوع وسیله نقلیه نیز گنجانده شده است. این شامل دو خودرو زمینی، یک وسیله نقلیه دریایی و یک وسیله نقلیه هوایی (شبیه هلی‌کوپتر) خواهد بود. گفتنی است که هلی‌کوپترها در دو بازی بتل رویال بزرگ دیگر، یعنی Fortnite و PUBG نیز قابل استفاده نیستند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.