نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 14 شهریور 1397
ساعت 18:42

Fallout 76 کوئست محور خواهد بود

0 از 5

جزئیات جدیدی از سیستم ساخت و ساز بازی منتشر شد

از آن‌جایی فال‌اوت 76 عنوانی آنلاین است، بازی متفاوتی نسبت به نسخه‌ی سوم و چهارم خواهد بود؛ با این حال همچنان به برخی از امضاهای سری مثل کوئست‌ها همچنان پای‌بند است.

آخرین نسخه‌ی مجله‌ی گیم‌اینفورمر با جزئیات جالبی از فال‌اوت 76 منتشر شده؛ همان‌طور که قبلاً نیز اعلام شده بود، نقشه‌ی بازی 4 برابر نقشه‌ی فال‌‎اوت 4 است و به شش منطقه تقسیم شده که سطح دشمنان هرکدام با دیگری متفاوت است؛ به این ترتیب پیشروی در بعضی از این مناطق برای بازیکنانی که لول پایین دارند دشوار خواهد بود.

اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی نیز منتشر شده است. تعدادی NPC روبات در بازی حضور خواهند داشت که بازیکنان با آن‌ها ارتباط برقرار خواهند کرد و روند بازی با انجام کوئست‌ها جلو خواهد رفت. مأموریت‌های ناظر والت طولانی خواهند بود و در کنار آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جانبی گوناگونی را تجربه کنند که بسیاری از آن‌ها به صورت غیر خطی خواهند بود.

سیستم ساخت و ساز بازی نیز دچار بهبود‌هایی شده؛ ظاهراً دستگاه‌هایی برای کشت محصول خودکار موجود خواهد بود. پایگاه‌هایتان قابل ملحق شدن به هم و بزرگ شدن دارند و امکان ساخت و ساز چند نفره نیز به بازی اضافه شده تا این کار سریع‌تر انجان بپذیرد.

طی همین مقاله همچنین ذکر شده که ساخت بازی تقریباً به اتمام رسیده و تیم سازنده وقت خود را روی حل مشکلات و باگ‌های بازی گذاشته‌اند.

Fallout 76 بیست و سوم آبان برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.