نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 15 شهریور 1397
ساعت 09:30

تصویر نقشه حالت بتل رویال بازی Call Of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

0 از 5

به تازگی صفحه توییتر بازی Call of Duty اولین تصویر رسمی از نقشه حالت بتل رویال Blackout بازی Call Of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو تری‌آرک (Treyarch) در صفحه رسمی توییتر بازی Call of Duty، اولین تصویری رسمی از حالت بتل رویال بازی Call Of Duty: Black Ops 4 یعنی Blackout را منتشر کردند. همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود، حالت Blackout دارای بزرگترین نقشه و میدان مبارزه در تاریخ سری «ندای وظیفه» است و از ساختاری مانند مخلوط دو نقشه Erangel و Miramar  بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بهره می‌برد؛ منطقه‌های شمالی و غربی نقشه پوشیده شده از جنگل‌ها، تپه‌ها، پله‌ها و جاده آسفالت است، در حالی که قسمت‌های جنوب و شرق از کویری ناهموار تشکیل شده است. یک رودخانه طویل نیز این دو منطقه را از یکدیگر جدا کرده که در یک انتهای آن، دریاچه قرار دارد و انتهای دیگر به اقیانوس ختم می‌شود. شایان به ذکر است که نقشه محبوب Nuketown نیز به شکل جزیره‌ای در این اقیانوس قرار داده شده و توسط دو پل به نقشه متصل می‌شود.

COD BO4 Blackout Map

همانند بازی PUBG، مکان‌ها و شهر‌های اصلی موجود در نقشه Blackout، با یک اسم به صورت برجسته مشخص شده‌اند. این مکان‌ها به احتمال زیاد جایی هستند که شما بهرین لوت‌ها (اسلحه‌ها و تجهیزات) را پیدا کرده و بازیکنان بیشتری را مشاهده خواهید کرد. در میان این مکان‌های بزرگ نیز طیف گسترده‌ای از خانه‌ها و شهر‌های کوچک قرار گرفته‌اند که البته بیشتر آن‌ها به قسمت جنگلی نقشه تعلق دارند و منطقه بیابانی بیشتر دارای تک خانه‌ها است. با توجه به این نکات می‌توان بیان کرد که تجهیزات و مبارزات بیشتر به مناطق شمالی و غربی نقشه تعلق خواهد گرفت، در حالی که مناطق جنوبی و شرقی مکانی مناسب برای مخفی شدن و صبر کردن برای این است که دیگر بازیکنان یکدیگر را از پای در بیاورند.

بتا حالت بتل رویال Blackout بازی Call Of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۹ شهریورماه ۹۷ (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸) روی کنسول پلی‌استیشن ۴ برگذار خواهد شد و چند روز بعد، در تاریخ ۲۳ شهریورماه ۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) به پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی راه خواهد یافت. درست مانند بتا خصوصی حالت چندنفره بازی Black Ops 4، بتا حالت Blackout فقط در دسترس کسانی قرار خواهد گرفت که یکی از نسخه‌های مختلف بازی را پیش‌خرید کرده باشند. آن دسته از بازیکنان پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز که نسخه‌ای از بازی را پیش‌خرید کرده باشند، به بتا خصوصی حالت بتل رویال بازی Black Ops 4 از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران، در تاریخ ۲۳ شهریور، دسترسی پیدا خواهند کرد؛ این بتا ۲۴ ساعت بعد نیز به صورت عمومی در دسترس تمامی کاربرانی که حساب Battle.net داشته باشند، قرار خواهد گرفت. شایان به ذکر است که طبق اعلام شرکت اکتیویژن، بتا حالت بتل رویال از ۸۰ بازیکن پشتیبانی خواهد کرد که البته هنوز برای نسخه نهایی از بازی تایید نشده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. گذشته از حالت Blackout، نسخه سال جاری به همراه چندین حالت چندنفره جدید و محبوب قدیمی در کنار تجربه بزرگتری از بخش زامبی، عرضه می‌شود. لازم به بیان است که بازی Black Ops 4 از حالت تک‌نفره یا کمپین که جزئی از سنت‌های همیشگی سری Call of Duty بوده، بهره نمی‌برد و به جای آن از یک سری ماموریت‌های ویژه برخوردار است که روی هر کدام از شخصیت‌های متخصص بازی تمرکز می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.