نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 شهریور 1397
ساعت 09:00

حالت New Game Plus برای اسپایدرمن درحال ساخت است

0 از 5

استودیو Insomniac Games ساخت ماد New Game Plus برای بازی Spider-Man را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این روزها در صنعت گیم، همه جا بحث از بازی Spider-Man استودیو اینسامنیاک است؛ بازی که لانچ بسیار خیره‌کننده‌ای داشته و حالا لقب سریع‌ترین فروش سال ۲۰۱۸ را یدک می‌کشد؛ یک بازی AAA و باکیفیت، جهان‌باز با نقشه نیویورک که ستاره اصلی آن هم یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول یعنی کاراکتر «مرد عنکبوتی» است، و سازندگان آن در استودیو Insomniac، برنامه‌های بلند مدتی هم برای بازی دارند. در همین رابطه، اخیرا این استودیو فاش کرده که سازندگان درحال حاضر مشغول کار روی یک ماد جدید New Game Plus هستند، و در آینده‌ای نزدیک قرار است اطلاعات بیشتری هم در این زمینه منتشر شود.

این گزارش، براساس یک گفتگوی توییتری صورت گرفته که بعد از سوالی در همین زمینه توسط یکی از طرفداران، Insomniac موضوع ساخت چنین حالتی را تایید کرده و گفته که تیمی از سازندگان، همین حالا هم مشغول کار روی ماد جدید New Game Plus و پولیش کردن آن هستند. به شکل سنتی، حالت New Game Plus به بازیکنانی که حتما یک بار بازی را با هر درجه از سختی تمام کنند، این امکان را می‌دهد که در شروع دوباره کمپین اصلی بازی، همه پیشرفت‌های خود از بازی قبل را از ابتدا همراه داشته باشند. در این حالت معمولا بازیکنان باید با درجات سختی بالاتری کمپین را تکمیل کنند.

اینسامنیاک جدای از کار روی این ماد، مدتی پیش خبر از زمان انتشار اولین قسمت از باندل DLC پس از عرضه بازی را نیز به اشتراک گذاشت. در این رابطه، ما می‌دانیم که باندل DLC این بازی «The City That Never Sleeps» نام دارد و قرار است در قالبی سه قسمتی عرضه شود؛ در ابین زمینه هم Chapter اول این بسته الحاقی که Marvel’s Spider-Man: The Heist نام دارد، قرار است در روز ۲۳ اکتبر (۱ آبان) منتشر شود. دو قسمت بعدی این DLC نیز در ماه‌های آذر و دی منتشر می‌شود. گفتنی است که بسته الحاقی The City That Never Sleeps، یک باندل DLC پولی است که با هزینه ۲۵ دلاری قابل خرید بوده و امکان خرید جداگانه هر Chapter با قیمت ۱۰ دلار نیز تایید شده است.

بازی Marvel's Spider-Man که در روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) منتشر شده، هم‌اکنون به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.