نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 31 شهریور 1397
ساعت 12:06

سریال دیابلو توسط Netflix ساخته خواهد شد

0 از 5

انیمیشن سریالی دیابلو به قلم نویسنده‌ی ریبوت Hellboy در حال تولید است

ظاهراً کمپانی نت‌فلیکس درحال ساخت اقتباسی دیگر از یک بازی ویدیویی است؛ این سرویس سال گذشته فصل اول کسلوانیا را عرضه کرد و الان نیز روی فصل دوم آن و سریال ویچر کار میکند. حال به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد ساخت اقباسی از سری Diablo را دارند.

ماه گذشته، کمپانی بلیزارد اعلام کرد که آن‌ها پروژه‌های مختلفی در رابطه با سری دیابلو در دست دارند و این باعث شروع حدس و گمانه‌زنی و پراکنده شدن شایعه‌ی ساخت سریال توسط نت‌فلیکس نویسندگی آقای Andrew Cosby، نویسنده‌ی ریبوت فیلم Hellboy و بنیان‌گذار استودیوی !BOOM شد. به همین خاطر، آقای کازبی دست به کار شد و در توییتر خود این شایعه را تأیید کرد:

فکر کنم که می‌توانم تأیید کنم که من در مراحل نهایی صحبت برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی سریال دیابلو و تهیه‌کنندگی آن برای اکتیویژن و بلیزارد هستم. این موضوع خیلی هیجان‌انگیز است و از صمیم قلبم امیدوارم که همه‌ چیز درست پیش برود.

ظاهراً حدس آقای کازبی اشتباه بود، چون او به سرعت توییت خود را پاک کرد؛ اما به هرحال اینترنت هیچ وقت فراموش نمی‌کند! با توجه به لحن ایشان، ساخت این سریال هنوز قطعی نشده اما به احتمال زیاد دیر یا زود ساخته خواهد شد. ارزش مالی سری دیابلو نسبت به کسلوانیا بیشتر است و بازخورد فصل اول سری کسلوانیا بسیار مثبت بود، بنابراین هیچ دلیلی برای عدم تولید سریال دیابلو وجود ندارد.

نسخه‌ی سوم دیابلو پس از شش سال، هنوز طرفداران سرسخت خود را با محتوای جدید سرگرم نگه می‌دارد و کمپانی بلیزارد اخیراً عرضه‌ی نسخه‌ی سوئیچ بازی را نیز، با همه‌ی محتوای اضافه‌ی قبلی و آیتم‌های مربوط به سری زلدا تأیید کرد. این بازی یازدهم آبان سال جاری عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا انیمیشن دیابلو را تماشا خواهید کرد؟ دوست دارید نت‌فلیکس چه بازی‌های دیگری را اقتباس کند؟

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.