نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 16 مهر 1397
ساعت 21:30

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی ترسناک S.O.N منتشر شد

0 از 5

استودیو RedG به تازگی تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی ترسناک و روان‌شناختی S.O.N منتشر کرده که قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو رد جی (RedG Studios) تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی ترسناک و روان‌شناختی S.O.N (یا همان South of Nowhere) منتشر کرده است. این بازی که قرار است در تاریخ ۲۰ام آذرماه ۹۷ (۱۱ دسامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گیرد، داستان شخصی به نام «رابرت آلدرسون» (Robert Alderson) را بیان می‌کند که در به دنبال پسر گمشده خود می‌گردد. با توجه به نام بازی، وقایع آن در جنگل‌های پنسیلوانیا که با نام «جنوب ناکجاآباد» شناخته می‌شود، اتفاق می‌افتد؛ جایی که ترس و وحشت موفق به غلبه بر روح و روان شخصیت رابرت شده است.

تریلر جدیدی که از بازی S.O.N منتشر شده شامل هیچ جامپ اسکری نمی‌شود اما پر شده از صدا‌های مربوط به محیط اطراف، قدم‌های آرام و صدای سکوت. شعم‌های روشن که محیط تاریک را کمی برای شما روشن‌تر می‌کنند اما صرفا کمک زیادی محسوب نمی‌شوند. در بخش‌هایی از تریلر، جسد‌های نمرده‌ای که بنظر به درخت‌ها متصل شده‌اند، دیده می‌شوند که به سختی به دنبال رهایی از این بند‌ها هستند. در انتهای تریلر نیز از رادیویی که به شما درباره‌ی چیز‌‌هایی که نمی‌خواهید به آن‌ها نزدیک شوید، خبر می‌دهد نیز ناگهان پیامی به گوش می‌رسد؛ «به مرگ خود نزدیک می‌شوید.» به طور کلی می‌توان گفت نشانه‌های بصری و طراحی صدا‌ها، پایه‌های اصلی بازی S.O.N تشکیل می‌دهند و امیدواریم که سرعت روند بازی نیز با آن‌ها هماهنگ باشد.

همان‌طور که در ابتدایی متن اشاره شد، بازی S.O.N در تاریخ ۲۰ام آذرماه ۹۷ (۱۱ دسامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. در انتها شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در زیر مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره‌ی آن با دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید:

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.