نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 26 مهر 1397
ساعت 09:30

اولین هدف فراری بازی Hitman 2 معرفی شد

0 از 5

استودیو IO اینتراکتیو اعلام کرد که شان بین اولین هدف فراری بازی موردانتظار Hitman 2 خواهد بود.

استودیو IO اینتراکتیو (IO Interactive) و شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainmentدر جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، از اولین ماموریت هدف فراری (Elusive Target) بازی Hitman 2 رونمایی کردند و آن هدف کسی نیست جز بازیگر معروف «شان بین» که نه تنها دارای جان‌های زیادی است بلکه در عین حال مرگ‌های زیادی را نیز تجربه کرده است. بین قرار است که نقش شخصیتی به نام «مارک فابا» را ایفا کند؛ یک مامور MI5 که سرکش شده و تبدیل به یک قاتل آزاد و قراردادی شده است. فابا برای جعل مرگ خودش، شهرت بزرگی کسب کرده و حتی لقب The Undying نیز به وی داده شده است. ماموریت The Undying قرار است که به عنوان هدف فراری بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه ۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸)، یک هفته بعد از عرضه جهانی بازی، در دسترس قرار گیرد. این ماموریت در میامی واقع است؛ جایی که فابا سعی دارد تا قرارداد خود را در رویداد Global Innovation Race کامل کند. شما در قالب مامور ۷۵، ده روز فرصت خواهید داشت تا این ماموریت را به پایان برسانید. هدف‌های فراری، درست مانند بازی Hitman سال ۲۰۱۶، ماموریت‌های رایگان و موقتی هستند که شما فقط یکبار فرصت تکمیل کردن آن‌ها را دارید.

استودیو IO اینتراکتیو در این میان، یک تریلر لایو اکشن نیز منتشر کرده که شان بین را در قالب شخصیت مارک فابا نشان می‌دهد که در حال صحبت با روانشناس خود درباره زندگی‌اش به عنوان یک قاتل و توصیف راه‌های زیادی که توانسته از دست مرگ فرار کند، است. نکتجه جالب این جاست که نقش شخصیت فابا به عنوان کسی که متخصص جعل مرگ خود است، به طرز خنده‌داری به خود شان بین اشاره دارد که به هنرنمایی در نقش‌هایی می‌پردازد که در نهایت خواهند مرد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر لایو اکشن را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Hitman 2 دارای حالت جدید Sniper Assassin است که به شما اجازه می‌دهد به صورت تک‌نفره یا با دوستان خود به هدف‌ها در فواصل مختلف شلیک کنید و آن‌ها را از پای در بیاورید. شما با پیش‌خرید نسخه استاندارد بازی می‌توانید به این حالت دسترسی پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید با پیش‌خرید نسخه‌های Silver یا Gold Edition به محتوای اضافی دیگر نیز دسترسی پیدا کنید. گفتنی است که نسخه Gold Edition امکان چهار روز دسترسی زودتر به بازی را برای شما فراهم خواهد کرد. در خبری مرتبط، چندی پیش از حالت چندنفره رقابتی Ghost Mode برای بازی رونمایی شد.

بازی Hitman 2 در جریان یک لایو استریم در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو IO اینتراکتیو معرفی شد. این عنوان در واقع دنباله مستقیمی برای بازی اپیزودیک Hitman سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب می‌شود اما اینبار به جای عرضه در اپیزود‌های مختلف، قرار است به صورت کامل در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه ۹۷ (۱۳ نوامبر ۲۰۱۸) برای کاربران روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. البته بازی Hitman 2 شامل بسته‌های الحاقی نیز می‌شود که برای پس از عرضه جهانی بازی در نظر گرفته شده‌اند و مکان‌هایی جدید را به آن اضافه خواهند کرد. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.