نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 21 مهر 1397
ساعت 09:00

Hitman 2 دارای یک بخش چندنفره به نام Ghost Mode است

0 از 5

IO Interactive به تازگی از وجود یک ماد چندنفره رقابتی در بازی Hitman 2 خبر داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو IO Interactive به تازگی اعلام کرده که جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مخفی‌کاری هیتمن یعنی Hitman 2، از یک ماد مخصوص چندنفره رقابتی به نام «Ghost Mode» پشتیبانی می‌کند. این ماد رقابتی، یک بخش چندنفره از نوع یک در برابر یک است و دو بازیکن باید در تلاشی برای کشتن بیشترین اهداف ممکن با همدیگر رقابت کنند. این دو بازیکن، بازی را در کنار هم شروع می‌کنند و با شروع کار، دو بازیکن باید در سریع‌ترین زمان ممکن هدف‌های شناسایی شده را از بین ببرند.

گیم‌پلی رقابتی در این ماد به شکلی است که هر دو بازیکن، کنترل شخصیت Agent 47 را برعهده دارند و هر بازیکن تنها می‌تواند «شبح (Ghost)» بازیکن رقیب را ببیند؛ در حالی که این رقیب می‌تواند به شکل جداگانه، ولی هدف‌های مشترک با دیگر بازیکن را تعقیب و شکار کند. به این ترتیب رقابت بر سر اهداف مشترک بوده و دو بازیکن نمی‌توانند یکدیگر را هدف قرار بدهند. همچنین در جریان این ماد، بازیکن امکان دنبال کردن پیشرفت‌های رقیب را نیز دارد و غیر از اهداف مشترک، امکان اثرگذاری روی بازی رقیب وجود ندارد. در خصوص این ماد، در حال حاضر فقط لوکیشن Miami تایید شده ولی ظاهرا سازندگان در ادامه کار، لوکیشن‌های جدیدی را هم به Ghost Mode اضافه می‌کنند.

بازی «هیتمن 2» دنباله‌ای برای بازی Hitman سال ۲۰۱۶ است؛ درحالی که بازی قبلی به شکل اپیزودیک و قسمت به قسمت عرضه شد، سازندگان این بار در نسخه دنباله بازی را به شکل کامل ارائه می‌کنند. همچنین بازیکنانی که بازی اول را خریداری کرده باشند، IO یک بسته محتوایی رایگان به نام The Legacy Pack را هم به خریداران Hitman 2 ارائه می‌کند که شامل همه مراحل بازی اول به همراه گجت‌های تازه در نسخه دنباله خواهد بود. پیرامون Hitman 2، این بازی قرار است در زمان عرضه از شش لوکیشن متفاوت برخوردار باشد که پیش از این، چند تریلر جدید از جمله لوکیشن جنگل و همچنین کلمبیا را نیز در بازی‌مگ مشاهده کردید.

بازی Hitman 2 قرار است در روز ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.