نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 12:30

انیمیشن کوتاه بازی Overwatch با محوریت شخصیت مکری و قهرمان جدید

5 از 5

شرکت بلیزارد در جریان بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی، انیمیشن کوتاه جدیدی از بازی Overwatch با محوریت شخصیت مکری و قهرمان جدید بازی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی Overwatch یعنی «جف کپلان» (Jeff Kaplan) در جریان مراسم آغازین رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ (BlizzCon 2018) به روی صحنه آمد و از انیمیشن کوتاه جدید این بازی با محوریت شخصیت مکری که Reunion نام دارد، رونمایی کرد. این انیمیشن از یک غذاخوری در نقشه Route 66 بازی Overwatch آغاز می‌شود، جایی که تفنگدار در حال لذت بردن از یک تکه پای است تا اینکه یک قطار درست بیرون غذاخوری تصادف می‌کند. در ادامه مکری کلاه و اسلحه خود را برداشته و برای کسب اطلاعات بیشتر از غذاخوری خارج می‌شود.

درست زمانی که گروه خلافکار Deadlock در حال دزدی از قطار هستند، McCree وارد صحنه می‌شود و با شخصیت Ashe روبه‌رو می‌شود؛ عضوی از گروه خلافکار Deadlock با موهای سفید که بنظر می‌رسد توسط «جنیفر هیل» (Jennifer Hale) صداپیشگی شده است. مکری از وی می‌ خواهد جعبه‌ای که چیز مرموزی در داخل آن قرار دارد را به وی دهد. Ashe اما اینکار را انجام نمی‌دهد و در ادامه یک درگیری میان آن‌ها رخ می‌دهد و با برتری مکری پایان می‌یابد. در انتها انیمیشن نیز ما شاهد مکری هستیم که سرانجام جعبه مرموز را بازگشایی کرده و با شخصیت جدید دیگری به نام Echo روبه‌رو می‌شویم که بنظر می‌رسد در آینده به یکی از قهرمانان قابل بازی عنوان Overwatch تبدیل خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید این انیمیشن کوتاه را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

پیرامون بازی Overwatch، آپدیت‌های بزرگی برای تعدادی از شخصیت‌های بازی در راه است. در حال حاضر شرکت بلیزارد در حال تست تغییراتی در شخصیت‌های مرسی، ریپر، سیمترا و رودهاگ در Public Test Realm است. گفتنی است که PTR در حال حاضر فقط روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد؛ جایی که بازیکنان می‌توانند از شخصیت‌های تغییر کرده در نبرد، قبل از اینکه وارد جامعه بزرگ‌تر اورواچ روی تمامی پلتفرم‌ها شوند، استفاده کنند.

در کنار تغییرات مذکور می‌توان به کاهش هزینه Ultimate شخصیت Mercy اشاره کرد که تا ۱۵ درصد کاهش یافته، در حالی که التیام بخشی وی در هر ثانیه از ۵۰ به ۶۰ افزایش پیدا کرده است؛ انتظار می‌رود که این موارد شخصیت مرسی را به شفا دهنده قابل اعتماد‌تر و ارزشمند‌تری تبدیل کند. در این میان برای شخصیت Reaper، الگوی پخش‌ شدن تیر‌های شاتگان سازگارتر شده‌اند، در حالی که میزان سلامتی دریافتی وی از قابلیت The Reaping افزایش پیدا کرده است. این بدان معنی است که پتانسیل تهاجمی وی در نبرد‌های مستقیم بسیار بهتر خواهد بود. برای شخصیت Symmetra نیز پرتو آتش اسلحه اصلی وی ۲۰ درصد زودتر شارژ خواهد شد منجر به افزایش آسیب رسانی وی می‌شود. در انتها نیز شخصیت Roadhog بیشترین تغییرات را به خود دیده است که برای مشاهده جزییات این تغییرات، شما می‌توانید به اینجا سر بزنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.