نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 23 آبان 1397
ساعت 09:30

اولین تریلر رسمی فیلم Detective Pikachu منتشر شد

0 از 5

شرکت برادران وارنر اولین تریلر رسمی لایو اکشن Detective Pikachu را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) اولین تریلر رسمی از فیلم لایو اکشن «کاراگاه پیکاچو» (Detective Pikachu) با هنرنمایی رایان رینولدز در قالب شخصیت پوکمون پیکاچو را منتشر کرد. این تریلر شامل اولین تصاویر از محیطی که فیلم در آن جریان دارد یعنی Rhyme City می‌شود؛ یک شهر مردن متروپلیس در حال گسترش که انسان‌ها و پوکمون‌ها در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. همان‌طور که تریلر مخشص می‌کند، داستان فیلم نیز درباره یک پسر ۲۱ ساله به نام تیم با هنرنمایی «جاستیس اسمیت» (Justice Smith) که به کمک همکار پدرش پیکاچو که او فقط حرف‌هایش را می‌فهمد، به دنبال پدر گمشده خود می‌گردد. در این تریلر ما همچنین شاهد تصاویر کوتاهی از خبرنگاه جوان به نام لوسی با هنرنمایی «کاترین نیوتن» (Kathryn Newton) هستیم که به ماجراجویی تیم و پیکاچو پیوسته تا شاید از این طریق نیز برای خود شهرتی دست و پا کند. جدای از این‌ها نیز ما شاهد تصاویری از نسخه لایو اکشن پوکمون‌های معروفی چون جیگلی‌پاف، چاریزارد، مستر میم و بسیاری دیگر هستیم. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده کرده و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در کنار انتشار اولین تریلر، شرکت برادران وارنر همچنین اولین پوستر از فیلم Detective Pikachu را منتشر کرد که شامل تصویری از شهر Rhyme City بوده و در مرکز آن پوکمون دوست داشتنی ما یعنی پیکاچو قرار دارد. این پوستر نیز در ادامه قابل مشاهده است:Detective Pikachu movie poster

شرکت «لجندری» (Legendary) از برنامه‌های خود برای ساخت یک فیلم لایو اشکن براساس پوکمون‌ها در سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی کرد و قرار شد که «الکس هیرش» (Alex Hirsch) و «نیکول پرلمن» (Nicole Perlman) فیلمنامه آن را نویسندگی کنند. چندی بعد اعلام شد که موضوع این فیلم اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی Detective Pikachu است و «رابرت لترمن» (Rob Letterman)، که برای ساخت فیلم‌های Monsters vs. Aliens و Goosebumps مشهور است، آن را کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری فیلم Detective Pikachu در اوایل سال جاری میلادی آغاز شد و «رایان رینولدز» وظیفه صداپیشگی شخصیت پیکاچو را برعهده گرفت. در کنار رینولدز، حضور بازیگران دیگری چون «جاستیس اسمیت» بازیگر فیلم «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» (Jurassic World: Fallen Kingdom)، «کاترین نیوتن» بازیگر فیلم «بلاکرز» (Blockers)، «کن واتانابی» (Ken Watanabe) بازیگر فیلم «گودزیلا» (Godzilla)، «سوکی واترهیوس» (Suki Waterhouse) بازیگر فیلم «ملت ترور» (Assassination Nation) و تعدادی دیگر در این فیلم تایید شد.

فیلم لایو اکشن «کاراگاه پیکاچو» (Detective Pikachu) برای اکران در تاریخ ۲۰ام اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۱۰ می ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.