نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 آبان 1397
ساعت 09:00

انتشار تریلر جدید بازی Left Alive با محوریت شخصیت‌ها

5 از 5

در تریلر جدید بازی Left Alive، المان‌های داستانی شخصیت‌ها و نمایش‌هایی از گیم‌پلی این بازی به چشم می‌خورد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اسکوئر انیکس به تازگی تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Left Alive را منتشر کرده، که پس از یک نمایش از تریلر داستانی بازی، این بار به برخی المان‌های داستانی کاراکترها و همچنین گیم‌پلی بازی می‌پردازد. تریلر تازه که با عنوان “The Survivors” (Character Trailer) منتشر شده روی کاراکترهای بازی و داستان مرتبط با آن‌ها تمرکز دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید بازی Left Alive را مشاهده کنید.

 

در کلیپ تازه، شخصیت‌های مختلفی از کاراکترهای اصلی و قابل کنترل تا افراد ناشناسی که وفاداری دقیق آن‌ها مشخص نیست و همچنین کاراکترهای منفی دیده می‌شوند. این همچنین شامل ارتباطات بین کاراکترها و خطوط داستانی نیز می‌شود که توسط آن‌ها دنبال می‌شود. غیر از این، نکته مهم دیگر درباره این تریلر نمایش بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی این بازی شوتر سوم شخص است که در آن، قابلیت‌هایی نظیر کاورگیری، مکانیک‌های گان‌پلی، پرتاب نارنجک و نوعی projectile برای اسکن کردن محیط دیده می‌شود. در بخش‌های دیگر این تریلر نیز همان طور که قبلا هم تایید شده بود، گیم‌پلی کنترل ربات‌های «مکا» و تقابل با دشمنان رباتیک هم به چشم می‌خورد.

این بازی، گرچه توسط اسکوئر عرضه خواهد شد ولی سبک هنری طراحی شخصیت‌های آن، مشابهت زیادی به کارهای سری Metal Gear Solid هم دارد؛ این البته موضوع اتفاقی نیست و با در نظر گرفتن اینکه کارگردان هنری سری متال گیر یعنی Yoji Shinkawa با این پروژه همکاری دارد، یکی از نکات جالب پیرامون این بازی هم مشابهت طراحی‌های هنری کاراکترها با آن سری محسوب می‌شود. تمرکز این بازی، روی سه شخصیت متفاوت است که باید هر کدام به نحوی با حمله نیروهای موسوم به Novo Slava در سال ۲۱۲۷ مواجه شوند. همچنین براساس گزارش‌های قبلی، «لفت آلایو» از جمله عناوینی است که به بازیکنان امکان انتخاب در شرایط مختلف را می‌دهد، و پایان‌بندی داستانی هم بسته به این انتخاب‌ها متغیر خواهد بود. اخیرا نیز در بازی‌مگ، اطلاعات جالبی که از گیم‌پلی، سیستم مخفی‌کاری، crafting و مبارزات منتشر شده بود را نیز مطالعه کردید.

بازی «Left Alive» قرار است در روز ۵ مارس ۲۰۱۹ (۱۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.