نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 29 آبان 1397
ساعت 17:00

تریلر گیم‌پلی جدید Resident Evil 2 با محوریت مبارزه Claire و لیکرها

5 از 5

کپ‌کام اخیرا ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Resident Evil 2 را با محوریت مبارزه Claire و لیکرها منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دیگر فاصله خیلی زیادی تا موعد عرضه یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹، یعنی نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 باقی نمانده است. حدود دو ماه دیگر، سرانجام طرفداران می‌توانند منتظر عرضه این بازی باشند و در همین راستا، کپ‌کام اخیرا تصمیم گرفته تا تریلر گیم‌پلی دیگری از این بازی را به نمایش بگذارد. این تریلر البته شامل سکانس‌های قدیمی نیز می‌شود ولی بخش‌های زیادی از آن جدید هستند.

ویدیو جدید از طریق کانال یوتیوبی PlayStation Underground با همراهی و حضور برخی اعضای تیم کپ‌کام در حین تجربه آن منتشر شده است. در تریلر تازه، بازیکن کنترل شخصیت «Claire Redfield» را در اختیار دارد که در ادامه باید با چند هیولای نام‌آشنا و هولناک Licker مبارزه کند. این مبارزه در نسخه اورجینال بازی رزیدنت اویل ۲ نیز از جمله خاطره‌انگیزترین مبارزات برای طرفداران قدیمی این سری است و از همین رو، تجربه مجدد آن با شکلی نوآورانه‌تر و با کیفیت گرافیکی و فنی نسل هشتمی، برای بسیاری هیجان‌انگیز است. این مبارزه، برای بازیکنان تازه وارد نیز به خاطر تنش و هیجان بالایی که شکل می‌گیرد جذاب به نظر می‌رسد. با این وجود، اگر مثل بسیاری از طرفداران قدیمی‌تر قصد دارید که تا جای ممکن درگیر نمایش‌ها و روند کلی بازی نشوید و این کار را به زمان تجربه خود بازی موکول کنید، توصیه می‌کنیم که تریلر را نبینید. در هر صورت، شما در ادامه می‌توانید این ویدیو گیم‌پلی که حدود ۱۵ دقیقه هم طول دارد را تماشا کنید.

پیرامون این بازی، قبلا هم یک تریلر با محوریت لیکرها منتشر شده بود که می‌توانید آن را نیز مشاهده کنید. بازی Resident Evil 2 قرار است در روز ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. البته تا آن زمان، توصیه می‌کنیم که «هر آنچه که بایستی در مورد Resident Evil 2 بدانید» را هم به قلم «مهدی افتخاری»، در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.