نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 18 دی 1397
ساعت 09:00

نمایش گرافیک فوق‌العاده و نوع جدیدی از دشمنان در تریلر CES 2019 عنوان Anthem

0 از 5

تریلر جدیدی از بازی Anthem در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت انویدیا در رویداد CES 2019 به نمایش درآمد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ روز گذشته رویداد CES 2019 میلادی با کنفرانس مطبوعاتی شرکت انویدیا آغاز شد و این شرکت تولید کننده سخت افزار‌های کامپیوتری از کارت گرافیک میان‌رده GeForce RTX 2060 رونمایی کرد. در جریان این کنفرانس، همچنین تریلر جدیدی از عنوان شوتر و آنلاین موردانتظار شرکت الکترونیک آرتز و استودیو بایوور یعنی Anthem به نمایش گذاشته شد که در آن شاهد گرافیک فوق‌العاده و کم‌نظیر بازی در کنار معرفی نوع جدیدی از دشمنان هستیم.

این تریلر که چیزی حدود ۹۰ ثانیه به طول می‌انجامد، تاکید ویژه‌ای روی گرافیک بازی Anthem دارد و به همین منظور به نمایش محیط‌های متنوع با کیفیت 4K و قدرت آخرین تکنولوژی‌های معرفی شده توسط شرکت انویدیا که در بازی به کار گرفته شده‌اند، می‌پردازد؛ به نظر می‌رسد که کاربران رایانه‌های شخصی بیشترین لذت را از این بازی خواهند برد. در کنار نمایش گرافیک خارق‌العاده، ما همچنین شاهد تصاویری از نبرد‌ها در کنار معرفی نوع جدیدی از دشمنان و پوسته جدید برای لباس‌های زرهی Javelin هستیم.

بازی Anthem برای عرضه در تاریخ سوم اسفندماه ۹۷ (۲۲ام فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. در پایان، شما می‌توانید تریلر CES 2019 بازی Anthem را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره آن با دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب با کیفیت 4K

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.