نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 دی 1397
ساعت 09:00

انتشار تریلر داستانی جدید بازی The Division 2

5 از 5

یوبی‌سافت به تازگی تریلر جدیدی از The Division 2 را منتشر و تاریخ شروع بتای خصوصی بازی را نیز مشخص کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Tom Clancy’s The Division 2 یکی از مهم‌ترین عناوین موردانتظار، برای طرفداران سبک شوتر آنلاین و با دنیایی اشتراکی است که کم‌تر از دو ماه تا عرضه فاصله دارد. این بازی، از نظر خط داستانی حدود ۷ ماه پس از وقایع بازی اول و در ادامه شیوع گسترده یک نوع ویروس اتفاق می‌افتد. در این رابطه، اخیرا یوبی‌سافت تریلر داستانی تازه‌ای از بازی منتشر کرده که به شرایط کشور آمریکا و پایتخت آن یعنی واشینگتون دی‌سی بعد از شیوع ویروس می‌پردازد. در این شرایط نیز ماموران گروه The Division وظیفه دارند تا با هرج و مرج ایجاد شده و با گروه‌هایی که از شرایط فعلی سود می‌برند، مبارزه کنند و نظم را مجددا در پایتخت برقرار کنند. شما در ادامه تریلر جدید بازی را مشاهده می‌کنید.

 

لوکیشن و محل شکل‌گیری وقایع در بازی اول، شهر نیویورک در فصل زمستان بود و حالا در بازی دوم، غیر از تغییر لوکیشن به شهری دیگر، ۷ ماه نیز از وقایع بازی قبلی گذشته و با یک آب و هوای معتدل مواجه هستیم. در بازی دوم نیز مثل بازی اول، گروه‌ها و طرفین درگیر متفاوتی وجود دارد که هرکدام از توانایی‌ها و امکانات منحصر به خودشان برخوردار هستند. غیر از خط داستانی و بازی‌های چندنفره، در بازی دوم مادهای تازه‌ای مثل «Raids» نیز وجود دارد تا بازیکنان را بیش از همیشه سرگرم نگه دارد.

یوبی‌سافت و استودیو Massive، در یک اقدام جالب، پیش از این فاش کرده بودند که بازی The Division 2 تا یک سال اول، همه محتواهای قابل بازی پس از عرضه را به صورت رایگان دریافت می‌کند که این شامل گسترش نقشه بازی، مراحل داستانی و فعالیت‌های جانبی خواهد بود. همچون بازی اول، ماد بسیار محبوب The Dark Zone  نیز در بازی دوم بازخواهد گشت. به گفته یوبی‌سافت، دارک زون در بازی دوم شامل برخی از بهترین loot ها خواهد بود اما این بار، تجربه این ماد به شکلی است که برای همه بازیکنان از جمله بازیکنان با Level پایین‌تر نیز منصفانه خواهد بود.

نکته مهم دیگر پیرامون تریلر جدید، این است که یوبی‌سافت تاریخ شروع دوره بتای خصوصی بازی را نیز مشخص کرده است. بر این اساس، این دوره بتا از روز هفتم تا دهم فوریه (۱۸ - ۲۱ بهمن) در جریان خواهد بود. بازی Tom Clancy's The Division 2 قرار است در روز ۱۲ مارس ۲۰۱۹ (۲۱ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.