نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 14:00

محتوای Endgame بازی Anthem به صورت کامل معرفی شد

استودیو بایوور ویدیو جدیدی با محوریت محتویات Endgame بازی Anthem منتشر کرد.

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو بایوور (BioWare) ویدیو جدیدی از بازی Anthem منتشر کرده‌اند که به معرفی محتویات Endgame این بازی می‌پردازد. اول از همه، با رسیدن به سطح ۳۰ در بازی Anthem که آخرین سطح آن محسوب می‌شود، سه سطح دشواری جدید برای شما بازگشایی می‌شود که گرندمستر یک، دو و سه نام دارند. هر چه شما سطح دشواری بالاتری را در بازی انتخاب کنید، شانستان برای پیدا کردن تجهیزات و آیتم‌های شخصی‌سازی کمیاب بیشتر افزایش پیدا می‌کند.

برای این که شما بتوانید از این سطح دشواری‌ها استفاده کنید، بخش Endgame بازی Anthem از تعدادی ماموریت‌های جدید در قالب چالش‌ها، قرارداد‌ها و Stronghold‌ها تشکیل شده است. قرارداد‌ها یک سری ماموریت‌های ویژه هستند که شما با صحبت با NPC‌ها قبول می‌کنید و با انجام آن‌ها می‌توانید به ارتقای سطح گروه خود کمک کرده و Blueprint‌های جدید بازگشایی کنید. در این بخش از بازی همچنین تعدادی قرارداد‌های Legendary وجود دارد که از چند ماموریت کوچک‌تر تشکیل شده‌اند و پاداش‌های بزرگ‌تر و بیشتری را شامل می‌شوند. Stronghold‌‌ها ماموریت‌های تیمی هستند که تکیمل آن‌ها نیز برای شما پاداش‌های بزرگی به همراه خواهد داشت. در نهایت، شما برای به دست آوردن سکه و متریال موردنیاز برای کرفت کردن، می‌توانید چالش‌های بازی را انجام دهید.

ویدیو جدید اشاره می‌کند که در Endgame بازی Anthem، شما می‌توانید مجموعه‌ای از رویداد‌های محدود به زمان به نام Cataclysm‌ را در جهان بازی یافت کرده و انجام دهید. در بخش انتهایی این ویدیو نیز مشخص می‌شود که ویژگی‌های جدیدی نظیر Guild‌ها، Social Hub‌ها و رویداد‌هایی بسیار بزرگ که منجر به تغییر دنیای بازی می‌شوند، در آینده به Anthem اضافه خواهند شد. استودیو بایوور در کنار این ویدیو، همچنین تصویری از محتویات آینده بازی را در قالب یک تقویم منتشر کرده است؛ در این تقویم مشخص شده است که اولین فصل بازی، Echoes of Reality نام‌ دارد و از ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی آغاز خواهد شد.

3497334 a1

بازی Anthem برای عرضه در تاریخ سوم اسفندماه ۹۷ (۲۲ام فوریه ۲۰۱۹ میلادی) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ برنامه‌ریزی شده است. در پایان شما می‌توانید ویدیو محتویات Endgame این بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.