نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 12 اسفند 1397
ساعت 09:00

انتشار تریلر سیر داستانی سری تا Devil May Cry 5

تریلر جدید پیش از عرضه دویل می کرای 5 یک خلاصه داستانی برای این مجموعه است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام به تازگی تریلر دیگری برای بازی نزدیک به انتشار Devil May Cry 5 منتشر کرده که این بار، نمایش سیر داستانی این سری تا شروع وقایع بازی جدید در مرکز توجه قرار دارد. این تریلر که با نام «The Story So Far» منتشر شده، بیش از هر چیز یک خلاصه داستانی برای این سری محسوب می‌شود.

Devil May Cry 5 یک بازی شماره‌دار در این سری محسوب می‌شود و با توجه به توضیحات قبلی سازندگان، یک دنباله مستقیم برای بازی DMC 4 است. با درنظر گرفتن این موضوع، احتمالا چندان عجیب نیست که دو شخصیت اصلی قابل بازی در نسخه چهارم، در بازی جدید نیز حضور دارند. کپ‌کام قرار است تا ۵ روز دیگر، رسما این بازی را منتشر کند و به همین مناسبت، تریلر تازه منتشر شده از بازی را به نمایش یک «خلاصه داستانی» از سیر داستانی که این سری تا اینجا طی کرده اختصاص داده است. بنابراین اگر به خاطر ندارید که شخصیت‌های دانته (Dante) و نرو (Nero) چه سرگذشتی در این سری داشتند، و یا اینکه از جمله تازه‌واردان به این سری هستید، ویدیو جدید کمک می‌کند تا خودتان را به شروع وقایع داستانی DMC 5 برسانید. شما در ادامه کلیپ سیر داستانی سری را مشاهده می‌کنید.

 

بازی «دویل می کرای 5»، از نظر وقایع داستانی در واقع چندین سال پس از بازی چهارم اتفاق می‌افتد، و حالا شخصیت نرو برگشته و باید شهر «رد گریو (Red Grave)» را نجات دهد. نرو را می‌توان شخصیت محوری در بازی چهارم دانست که با دست «Devil Bringer» خودش شناخته می‌شود. با این حال او در این بازی، دست خودش را از دست داده و یک موجود مرموز در واقع این دست را از بدن او جدا کرده است. همین موضوع باعث اضافه شدن یک شخصیت همراه به نام Nico در داستان شده که به عنوان یک مکانیک، برای نرو دست‌های مکانیکی «Devil Breaker» می‌سازد. وجود مدل‌های مختلف از این نوع دست، باعث اضافه شدن حالت‌های گیم‌پلی و مهارت‌های منحصر به فرد در زمان مبارزات می‌شود.

شخصیت دانته هم طبعا مثل همه نسخه‌های اصلی و فرعی قبلی، در DMC 5 هم حضور دارد. او با مهارت‌ها و سلاح‌های همیشگی‌اش برگشته و البته یک سلاح جدید از نوع موتورسیکلت هم دارد. شخصت تازه‌وارد و البته قابل بازی دیگر در نسخه پنجم، وی (V) نام دارد که از استایل مختص خودش در مبارزات استفاده می‌کند. پیرامون این بازی، کپ‌کام دو روز پیش نیز ویدیویی با نام «تریلر نهایی» هم منتشر کرده بود که می‌توانید آن را در بازی‌مگ تماشا کنید.

بازی دویل می کرای 5 قرار است در روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.