نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 15 اسفند 1397
ساعت 13:00

تریلر موعد عرضه The Division 2 با محوریت بازپس‌گیری واشینگتن

در فاصله ۱۰ روز مانده تا انتشار، تریلر هنگام عرضه The Division 2 منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در فاصله ۱۰ روز مانده تا عرضه رسمی Tom Clancy’s The Division 2، تریلر هنگام عرضه بازی را به اشتراک گذاشته است. تمرکز این تریلر، پیرامون درگیری گروه‌های موجود در پایتخت آمریکا یعنی شهر واشینگتون دی.سی و تلاش گروه The Division برای بازپس‌گیری شهر را نشان می‌دهد.

دنباله بازی The Division محصول سال ۲۰۱۶، به عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین شرکت یوبی‌سافت قرار است تا ۱۰ روز دیگر به صورت رسمی عرضه شود. این شرکت بازی The Division 2 را در E3 2018 رونمایی کرد و خوشبختانه از آن زمان، اطلاعات کاملی از بسیاری از بخش‌های این بازی منتشر شده و حتی با توجه به دو دوره بتای خصوصی و عمومی، طرفداران می‌دانند که چه انتظاراتی را می‌توان از بازی داشت. وقایع داستانی این بازی، در ادامه بازی قبلی و پس از شیوع نوعی بیماری همه‌گیر است که حالا پایتخت آمریکا را به زانو درآورده است. با توجه به از بین رفتن بسیاری از ساختارها، حالا گروه‌ها و طرفین متفاوتی در اطراف شهر پدید آمدند، و گروه «دیویژن» نیز مثل بازی قبل در نیویورک، حالا باید در شهر واشینگتون با گروه‌های قانون‌شکن مبارزه کنند. شما در ادامه تریلر موعد عرضه The Division 2 را مشاهده می‌کنید:

 

The Division 2 براساس گزارش‌های مختلف، نه تنها ایده‌های موفق بازی اول را به سطوح بالاتری ارتقا داده، بلکه چندین ایده جدید و مورد استقبال نیز اضافه کرده است. به این ترتیب غیر از وجود سیستم گروه‌ها و طرفین درگیر که حالا به صورت پویا عمل می‌کنند، در این بازی سه منطقه دارک زون به صورت مجزا از یکدیگر وجود دارند. در این زمینه هم هرکدام از مناطق، از نظر داستانی منحصر به فرد بوده و همین هم باعث تفاوت در کارکردها و برخی المان‌ها می‌شود. برای مثال یکی از این مناطق Dark Zone در حالتی «کاملا تصرف شده» قرار دارد که باعث می‌شود بیش از سایر مناطق خطرناک و پر از تهدید باشد. از دیگر نکات مهم این بازی، محتواهای end-game آن است که باعث می‌شود تا حتی از نظر داستانی نیز این بازی پس از پایان کمپین داستانی گسترش پیدا کند.

پیرامون دیویژن 2، یوبی‌سافت همچنین وعده یک برنامه بسیار گسترده و غنی عرضه محتواهای پس از عرضه نیز داده که می‌توانید این محتواها را در بازی‌مگ مشاهده کنید؛ گفتنی است که تقریبا همه محتواهای پس از عرضه این بازی در سال اول، به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند. بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.