نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 15 اسفند 1397
ساعت 16:00

تریلر هنگام انتشار Left Alive با حضور هر سه شخصیت قابل بازی

تریلر روز عرضه بازی Left Alive با عنوان «بقا تنها گزینه است» منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با انتشار سراسری بازی Left Alive، اسکوئر انیکس تریلر هنگام عرضه بازی را نیز به اشتراک گذاشته است. این بازی به عنوان یکی از عناوین موردانتظار اسکوئر، در داخل مجموعه «the Front Mission» قرار می‌گیرد.

بازی اکشن - بقای «لفت آلایو (Left Alive)» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس قرار گرفته و به همین مناسبت، تریلر روز عرضه بازی نیز منتشر شده است. این تریلر که هم به صورت سینماتیک و هم شامل بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی است، به پیش‌زمینه داستانی و انگیزه‌های هر سه شخصیت قابل کنترل در آن اشاره می‌کند. نکته دیگری که در این تریلر فاش می‌شود، این است که هر دو محتوای قابل دانلود و رایگان The World of Tanks و Half-Life نیز از همین روز عرضه در دسترس قرار گرفته است. شما در ادامه این تریلر را که با عنوان «بقا تنها گزینه است» منتشر شده مشاهده می‌کنید:

 

پیرامون DLCها، بسته الحاقی The World of Tanks در هر دو پلتفرم PS4 و Steam قابل دریافت است که پس از نصب، سمبل‌ها و المان‌های مشخصی از مجموعه World of Tanks را نظیر پوسترها و سرفصل‌های مطالعاتی و دانشنامه‌ای از تانک‌های واقعی روسی وارد بازی می‌کند. همچنین درباره بسته الحاقی Half-Life نیز همان‌طور که قبلا هم در رویداد استریمی گذشته اسکوئر فاش شده بود بواسطه این دی‌ال‌سی، آیتم سلاح سرد دیلم (crowbar) که در اختیار بازیکنان هست را به دیلم معروف شخصیت گوردون فری‌من (Gordon Freeman) از سری هالف لایف تبدیل می‌کند. البته این DLC فقط مختص به بازیکنان استیم می‌باشد.

همان‌طور که اشاره شد، این بازی یک نسخه فرعی در مجموعه Front Mission محسوب می‌شود که توسط کارگردان سری Armored Core ساخته شده است. در توضیحات، این یک بازی اکشن - بقا، شوتر سوم شخص همراه با المان‌های تاکتیکی و نقش‌آفرینی و همچنین امکان استفاده از روبات‌های مکانیکی (در بازی با نام Wanzer) به عنوان سلاح نیز در آن وجود دارد. روند این بازی به صورت مرحله‌ای دنبال می‌شود که هر مرحله توسط یکی از سه شخصیت قابل کنترل قابل تجربه است. گفتنی است که غیر از کارگردانی Toshifumi Nabeshima، طراحی ربات‌های مکانیکی نیز برعهده Takayuki Yanase است که قبلا در Xenoblade Chronicles X کار کرده بود، و البته طراح شخصیت‌ها نیز Yoji Shinkawa است که با طراحی مدل‌های سری متال گیر شناخته می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.