نویسنده: فرشاد جمعه، 02 فروردين 1398
ساعت 20:00

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 معرفی شد

تریلر معرفی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از گذشت 15 سال از زمان عرضه‌ی اولین عنوان از فرانچایز Vampire: The Masquerade، دومین عنوان از این مجموعه توسط «پارادکس اینتراکتیو» (Paradox Interactive) معرفی شد؛ این بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 نام داشته و برخلاف نسخه‌ی اول آن که تنها برای پلتفرم PC عرضه شده بود، نسخه‌ی دوم آن برای PC و کنسول‌ها در دست ساخت قرار داشته و در سال 2020 عرضه خواهد شد. در سال گذشته، شرکت پارادکس و استودیوی Hardsuit Labs اعلام کردند که با همکاری یکدیگر در حال کار برروی یک پروژه هستند، اکنون مشخص شد که این پروژه، بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 بوده است.

در حالیکه Leonard Boyarsky و Tim Cain به عنوان موسسین استودیوی Troika Games برروی بازی The Outer Worlds کار می‌کنند، Brian Mitsoda وظیفه‌ی ساخت بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را برعهده گرفت و در این رابطه اعلام کرد:

هدف ما، پیاده سازی محتوای منحصر بفرد دنیای Bloodlines دراین بازی است، محتوایی نظیر جو تاریک و شوخ طبعی؛ فکر می‌کنم که طرفداران این مجموعه، از این بازی خوششان بیاید.

داستان عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در شهر سیاتل روی می‌دهد، جاییکه بازیکنان خود در وسط یک جنگ خونین میان فرقه‌های مختلف خون آشام خواهند دید. درارتباط با گیم‌پلی این بازی، سازندگان قول داده‌اند که با نبردهای سریع و خیابان‌هایی روبرو باشیم که بازیکنان برای برطرف کردن نیاز خود به خون، پای به آن‌ها می‌گذارند.

در ادامه شاهد تریلر معرفی عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 22/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.